سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۹ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 24

کارگروه بررسی مطالبات مردم لارستان در استانداری فارس تشکیل شده است

استاندارفارس گفت: کارگروه و کمیته های زیرمجموعه برای پیگیری مسایل، مطالبات و خواسته های به حق مردم شهرستان لارستان و بخش ها و روستاهای تابعه در استانداری تشکیل شده و…

استاندارفارس گفت: کارگروه و کمیته های زیرمجموعه برای پیگیری مسایل، مطالبات و خواسته های به حق مردم شهرستان لارستان و بخش ها و روستاهای تابعه در استانداری تشکیل شده و خواسته ها و مشکلات آنها تا حصول نتیجه نهایی مورد رصد دقیق قرار خواهد گرفت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایرنا، عنایت الله رحیمی در جمع برخی از مردم، معتمدین محلی و مسئولان و مدیران بخش صحرای باغ(عماد شهر) اظهار داشت: تشکیل این کمیته ها یکی از رویکردهای مهم در انجام هر سفر شهرستانی و یا ملاقات های مردمی در استانداری فارس است.

وی گفت: جهت گیری سفرهای شهرستانی و دیدارهای مردمی باید بدون هر گونه نگاه و رویکرد پوپولیستی و هدفمند ، اثربخش و ملموس در آینده زندگی مردم باشد.

رحیمی همچنین با تقدیر از نگاه و رویکرد مردمی فرماندار ویژه لارستان گفت: با توجه به تدبیری که فرمانداری در جریان سرکشی ها و آگاهی از مسایل و مشکلات مردم این مناطق داشته و بارها دغدغه مندی مردم را در سطح استان و ملی پیگیری کرده ، این بار نیز با تلاشی مضاعف و باهمکاری مجموعه دستگاه های متولی استان برای رفع این دغدغه ها وارد میدان خواهد شد.

رحیمی یادآور شد: برخی مشکلات و زیرساخت های لازم در این منطقه در سطح استانی قابل اجرا و رفع است که در اسرع وقت و با تخصیص اعتبارات استانی برای حل این چالش ها چاره اندیشی خواهد شد و برخی نیازها نیز نیازمند بررسی و تخصیص اعتبارات ملی است که از طریق مراجع و مقامات دولتی و وزارتخانه های مربوطه باید پیگیری شود.

وی همچنین از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس، معاونت های عمرانی و اقتصادی استانداری فارس و فرماندار ویژه لارستان خواست مشکلات و مسایل مهم و درخواست های اولویت دار این بخش ها و مردم را به طور دقیق و کارشناسانه احصا و با طرح در این کمیه ها تصمیات و اقدام های لازم برای پیگیری و مرتفع کردن موانع صورت گیرد.

رحیمی همچنین استفاده از ظرفیت خیرین و سرمایه گذاران در حوزه های گوناگون و برای کاهش بار مشکلات مردم درمناطق مختلف این شهرستان را خواستار شد و گفت: هر اقدام اقتصادی و عمرانی در حوز های مختلف در این بخش ها باید متناسب با اقلیم ، شرایط بومی و ظرفیت های متنوع این مناطق باشد.

استاندار فارس تاکید کرد: البته خدمات قابل توجهی در همه دولت ها به ویژه در دولت تدبیر و امید در بخش های مختلف لارستان انجام شده اما به دلیل عمق محرومیت ها و مشکلات انباشت شده ، خدمات انجام گرفته چندان ملموس نیست.

وی به برخی از عمده ترین مسائل و مشکلات بخش های بنارویه، صحرای باغ و بیرم و جویم اشاره کرد و گفت: مهمترین خواسته ها و دغدغه های مردم در حوزه های راه، آموزش، مخابرات (فیبر نوری)، کمبود آب شرب و کشاورزی و نبود منابع آبی پایدار بوده که این مطالبات به حق مردم مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهند گرفت و تصمیمات مقتضی به فراخور نیازها در این بخش ها اتخاذ خواهد شد.

رحیمی با بین اینکه بن بستی در حل مشکلات مردم وجود ندارد و تنها باید راه حل و یا تدبیر لازم برای رفع مشکل را پیدا کرد، گفت: توجه به خواسته های عمومی و قابل حل از جمله سیاست های مهم و راهبردی دولت تدبیر و امید در شرایط حساس کنونی است.

مرکز بخش صحرای باغ ، شهرستان لارستان با ۴٣٠٠نفر حمعیت  در ١٠٠کیلومتری شهر لار و۴٧۵ کیلومتری شیراز واقع شده است ، قبلا این شهر عمادده نام داشت که در تابستان امسال با تصویب هیات دولت به عماد شهر تغییر نام یافت.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۶ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین