پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۶ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

افتتاح پروژه های لارستان توسط رئیس جمهور در هفته آینده

استاندار فارس با اشاره به سفر خود به شهرستان لارستان و بخش های مختلف بیرم، صحرای باغ؛ بنارویه و جویم، گفت: در این سفر افزون بر ۶ هزار و ۳۰۰…

استاندار فارس با اشاره به سفر خود به شهرستان لارستان و بخش های مختلف بیرم، صحرای باغ؛ بنارویه و جویم، گفت: در این سفر افزون بر ۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال طرح عمرانی و اقتصادی افتتاح یا کلنگ زنی شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایرنا، عنایت الله رحیمی اظهار داشت: برخی از این طرح ها امروز به شکل رسمی افتتاح نشدند و در هفته آینده با حضور رئیس جمهوری و به شکل ویدئوکنفرانس مورد بهره برداری رسمی قرار خواهند گرفت.

وی تصریح کرد: افزون بر ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از این اعتبار تنها در حوزه گاز رسانی بوده که برای ۲ طرح کلنگ زنی در بخش های جویم و بنارویه وبیرم هزینه شده و یا خواهد شد.

رحیمی یادآور شد: همچنین حدود یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در زمینه اجرای خط انتقال شبکه گاز از بنارویه تا جویم هزینه شده است و حدود یک هزار میلیارد ریال نیز در گازرسانی کارخانه سیمان هزینه شده است.

وی همچنین با اشاره به برخی طرح های عمرانی دیگر در بخش بیرم لارستان که در دولت تدبیرو امید وعده تحقق آنها نیز داده شده بود اشاره کرد و گفت: علاوه بر طرح گازرسانی که از حدود سال ۹۷ شروع شد حدود ۹ کیلومتر نیز جاده دسترسی این بخش تا صحرای باغ بود که هم اینک ۳.۸ کیلومتر آن باقیمانده که در آینده نزدیک به مناقصه خواهد رفت و عملیات اجرایی آن شروع می شود.

استاندار فارس به یکی از چالش های اساسی مردم بخش بیرم و صحرای باغ مبنی بر مشکل کمبود منابع آبی پایدار نیز اشاره کرد و گفت: این دغدغه به طور جدی در دستور کار حوزه عمرانی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: مشکل آبی در این شهرستان و برخی مناطق جنوبی استان فارس با افتتاح و بهره برداری از سدهای موجود از جمله سد سلمان فارسی و سد هایقر مرتفع خواهند شد.

وی گفت: بدون شک تا پایان سال جاری آبگیری از این سدها انجام می شود و وارد مدار بهره برداری قرار خواهند گرفت.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۶ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱:۳۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین