پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۲ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 17

حسین زاده:قرارگاه خاتم الانبیا و بسیج سازندگی فارس به رفع محرومیت منطقه کمک کنند

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز با اشاره به نیاز توجه ویژه بسیج سازندگی استان فارس و کشور به مناطق محروم حوزه انتخابیه گفت: قرارگاه خاتم الانبیا و بسیج سازندگی…

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز با اشاره به نیاز توجه ویژه بسیج سازندگی استان فارس و کشور به مناطق محروم حوزه انتخابیه گفت: قرارگاه خاتم الانبیا و بسیج سازندگی فارس در رفع محرومیت های منطقه همیاری نمایند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی؛ صبح امروز جلسه نماینده مردم با رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس، با حضور فرمانداران لارستان، خنج، گراش و اوز و فرماندهان و مسئولان بسیج سازندگی نواحی سپاه حوزه انتخابیه برگزار شد.

این نشست با محوریت سازندگی و محرومیت‌زدایی مناطق محروم حوزه انتخابیه و بررسی خدمات رسانی به اقشار ضعیف جامعه صورت گرفت.

در این جلسه حسین حسین زاده با اشاره به نیاز توجه ویژه بسیج سازندگی استان فارس و کشور به مناطق محروم حوزه انتخابیه گفت: با مشارکت مسئولان مربوطه و مردم باید مناطق محروم شناسایی و اقدامات لازم برای بهبود وضعیت انجام گیرد. وی اظهار داشت: مسئولان ضمن توجه به حوزه پشتیبانی و پروژه های راه و شهرسازی در بسیج سازندگی، نگاه ویژه ای به اشتغال‌زایی داشته باشند و پروژه های این حوزه در مناطق محروم و مرکزی صورت گیرد.

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز با اشاره به قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء کشور و موضوع خسارات ناشی از زلزله و خرابی های حاصل از آن در مناطقی همچون خلیلی و بیرم و روستاهای منطقه، بر نگاه ویژه به این موضوع تاکید کرد و خواستار همکاری مسئولان در این زمینه شد.

حسین زاده نگاه ویژه و عادلانه مسئولان به تمام مناطق محروم را از اهم این موضوع دانست و تصریح کرد: تمام مناطق محروم باید تحت پوشش قرار گیرند و از پروژه های عمرانی و آبادانی برخوردار شوند.

سرورزاده رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس نیز در سخنانی با اشاره به طرح پایلوت محرومیت‌زدایی در منطقه گفت:در هر شهرستان یک روستای محروم به جهت طرح پایلوت از سمت مسئولان شهرستان با محوریت آب معرفی شده است که دردستور اجرا قرار دارد.

وی افزود: در زمینه محرومیت‌زدایی زیرساخت های عمرانی، فرهنگی، سلامت، تعلیم و تربیت و اشتغال در دستور کار قرار دارد. رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس با اشاره به ظرفیت خیرین منطقه در پیشبرد پروژه های سازندگی، بر لزوم نیاز به مشارکت پررنگ‌ مردم در این عرصه تاکید کرد.

در پایان جلسه نقطه نظرات حوزه سازندگی توسط مسئولان حاضر مورد بررسی قرار گرفت.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۷ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین