جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۴ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

ظرفیت‌ بیمارستان‌های فارس در حال تکمیل است

مهرزاد لطفی با اشاره به روند افزایشی آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در استان فارس، هشدار داد که ظرفیت پذیرش این بیماران در بیمارستان‌های فارس در حال تکمیل است. به…

مهرزاد لطفی با اشاره به روند افزایشی آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در استان فارس، هشدار داد که ظرفیت پذیرش این بیماران در بیمارستان‌های فارس در حال تکمیل است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مهرزاد لطفی رئیس علوم پزشکی شیراز در جلسه ستاد مبارزه با کروناویروس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با گلایه از بی توجهی بسیاری از مردم استان فارس به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و کاهش حساسیت جامعه نسبت به شیوع ویروس کرونا، از مواجهه با موج فزاینده مبتلایان کرونا و نیاز به بستری آن‌ها خبر داد.

او اضافه کرد: با توجه به افزایش تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا، ظرفیت بیمارستان‌ها در حال تکمیل است و با ادامه این روند مجموعه سلامت فارس برای خدمت رسانی بهداشتی و درمانی با چالشی بزرگ روبرو می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، سهل انگاری در رعایت مسایل بهداشت فردی و اجتماعی و حضور مردم در مکان‌های شلوغ، دورهمی‌های خانوادگی، مراسم عروسی و عزاداری بدون رعایت اصول بهداشتی را عامل گسترش بیماری کووید۱۹ برشمرد.

لطفی با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک در زمان خروج از منزل و پرهیز از حضور در اماکن شلوغ و پر رفت و آمد، از مردم استان خواست برای مقابله با ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال این بیماری با مجموعه سلامت فارس همکاری کنند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۶:۱۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین