شنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۷ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

برنامه‌ریزی در راستای سیر صعودی گردشگری در لارستان

نشست کارکنان اداره میراث فرهنگی، فعالین گردشگری و صنایع دستی و روسای دفاتر خدمات مسافرتی با فرماندار فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط…

نشست کارکنان اداره میراث فرهنگی، فعالین گردشگری و صنایع دستی و روسای دفاتر خدمات مسافرتی با فرماندار فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، بمناسبت هفته گردشگری، ابراهیم کیان رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لارستان و محمد حسن صداقت مسئول پایگاه تاریخی شهر لار به همراه کارکنان اداره میراث فرهنگی و جمعی از فعالین گردشگری و صنایع دستی و روسای دفاتر خدمات مسافرتی شهرستان با داریوش دهقان فرماندار فرمانتداری ویژه لارستان دیدار و گفتگو نمودند.

در این دیدار، فرماندار ویژه لارستان در سخنانی با بیان اینکه هر منطقه ای در گردشگری ورود نماید، می تواند اشتغال پایدار و سالم را ایجاد کند، گفت: همه بایستی دست به دست هم دهیم تا لارستان بزرگ ارتقا یابد.

داریوش دهقان افزود: برای پیشرفت و توسعه لارستان بزرگ از همه ظرفیت ها استفاده می کنیم، چرا که ظرفیت لارستان با هیچ کجا قابل قیاس نیست به شرطی که همدلی ها بیشتر شود و با سرعت بالا رشد و توسعه محقق شود.

وی با تاکید بر ترویج روحیه همدلانه در لارستان با هدف بهره‌وری هرچه بیشتر، گفت: به حول و قوه الهی توریسم ورزشی در این منطقه احیاء می شود.

دهقان با بیان اینکه لارستان در آینده قطب پرورش و تولید عسل کنار خواهد شد، گفت: در ۱۰۰ هکتار، ۱۶۶ تن عسل کنار برداشت می شود به طوری که در روستای کرمستج تاکنون ۶۰ هکتار کنار کاشته شده است که در یک دهه آینده این منطقه قطب عسل و گردشگر عسل خواهد بود.

گردشگری سلامت، توریسم محیط زیست، هلدینگ تحقیقاتی درمانی و تولیدی فناوری های هایتک سلامت خلیج فارس (پزشکی بازساختی و سلول درمانی) ، بانک خون و بند ناف، خواهر خواندگی شهرهای لار و یزد، هتلینگ فرودگاهی و ساخت هتل در مجموعه بگال و اقامتگاه بوم گردی از دیگر موضوعاتی بود که فرماندار ویژه لارستان در خصوص آن مطالبی را مطرح کرد.

پیش از این نیز فعالین گردشگری و صنایع دستی و روسای دفاتر خدمات مسافرتی شهرستان، دیدگاه ها، نقطه نظرات و مسائل و مشکلات حوزه گردشگری شهرستان را بیان کردند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۶ب٫ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

1 Responses to “برنامه‌ریزی در راستای سیر صعودی گردشگری در لارستان”

  1. ناشناس گفت:

    اقاي فرماندار محترم فقط شعار مي دهند ولي از عمل خبري نيست.ايشان حرفهايي مي زنند كه همه خوششان مي ايد.اقاي دهقان از جملاتي استفاده مي كنند مانند لارستان بزرگ كه همه لاريها خوششان ميايد ودر يك جمله همه را سركار گذاشته و از تخصص دكتر دهقان مي باشد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین