پنج شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۹ق.ظ
::آخرین مطلب 52 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

تصویب ایجاد کارگروه تخصصی برای بررسی مشکلات پژوهشی دانش آموزان در لارستان

در صدو شصت و یکیمن جلسه شورای آموزش و پرورش لارستان ایجاد کارگروه تخصصی برای بررسی مشکلات پژوهشی دانش آموزان به تصویب رسید. به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

در صدو شصت و یکیمن جلسه شورای آموزش و پرورش لارستان ایجاد کارگروه تخصصی برای بررسی مشکلات پژوهشی دانش آموزان به تصویب رسید.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان، اولین جلسه شورای آموزش و پرورش لارستان در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ با حضور حجت الاسلام والمسلمین مختار موسوی خرم، امام جمعه لارستان، داریوش دهقان، فرماندار ویژه لارستان، عبدالحمید اخوان، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش لارستان، و دیگر اعضای شورا، در سالن رضوان آموزش و پرورش برگزار شد.

در ابتدای جلسه، عبدالحمید اخوان ضمن خیرمقدم به حاضران، گزارشی از وضعیت بازگشایی مدارس ارائه داد و به نحوه سازماندهی معلمان و ورود نیروهای جدید آموزشی و کیفیت بخشی به چرخه آموزش و پرورش اشاره کرد. وی همچنین به چالش‌ها و نیازهای سیستم آموزشی در سال جاری پرداخت و از برنامه‌های آتی برای بهبود کیفی و کمی آموزش و پرورش در لارستان خبر داد.

یکی از نکات برجسته صد و شصت و یکیمن جلسه شورای آموزش و پرورش، حضور دکتر صدیقه فراحی، مسئول ارزیابی، کنترل و هماهنگی پژوهشسرای استان فارس بود. دکتر فراحی پس از بازدید از فعالیت‌های پژوهشی شهرستان لارستان، در جلسه‌ای تخصصی به بحث و تبادل نظر در مورد راهکارهای ارتقای کیفیت پژوهش‌های آموزشی پرداخت. وی با تاکید بر لزوم حمایت از پژوهشگران جوان و دانش‌آموزان مستعد، راهبردهایی را برای تقویت بنیه پژوهشی مدارس ارائه کرد. او همچنین به تبادل تجربه‌های موفق سایر مناطق پرداخت و پیشنهاداتی برای توسعه پژوهش‌سراهای آموزشی در لارستان مطرح کرد.

ایجاد کارگروه‌های تخصصی برای بررسی مشکلات پژوهشی دانش‌آموزان و ارزیابی عملکرد پژوهش‌سراها از مصوبات این جلسه بود.

در پایان این جلسه، از محمد پارسا پروین، دانش‌آموز دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی لارستان، که موفق به کسب مدال نقره المپیاد علمی کشوری در رشته کامپیوتر در سال ۱۴۰۳ شده بود، تجلیل به عمل آمد. این دانش‌آموز برجسته در مراسم تجلیل، به عنوان الگویی برای سایر دانش‌آموزان منطقه معرفی شد و از حمایت‌های مدیران و معلمان مدرسه خود تقدیر کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۷ب٫ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین