دوشنبه ۰۱ تیر ۱۴۰۵ ساعت ۸:۳۶
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: ...

نشست مسئولان علوم پزشکی لارستان و گراش با معاون توسعه وزارت بهداشت

باحضور «بروجردی» نشست مسئولان علوم پزشکی لارستان و گراش با معاون توسعه وزارت بهداشت برگزار شد به گزارش میلاد لارستان به نقل از وب‌دا لارستان؛ در نشستی راهبردی که به…

باحضور «بروجردی» نشست مسئولان علوم پزشکی لارستان و گراش با معاون توسعه وزارت بهداشت برگزار شد

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وب‌دا لارستان؛ در نشستی راهبردی که به همت و با حضور دکتر بروجردی، نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، دکتر کریمی رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان به همراه مسئولان دانشکده گراش با مهندس موهبتی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، دیدار و گفتگو کردند.

در این جلسه، دکتر کریمی ضمن تشریح چالش‌های موجود، خواستار مساعدت ویژه وزارتخانه در ۵ محور کلیدی زیر شد:

۱. توسعه زیرساخت‌های درمانی: تخصیص اعتبار جهت بهسازی و تجهیز کامل بیمارستان‌های تابعه دانشکده علوم پزشکی لارستان.
۲. مدیریت منابع مالی: مساعدت ویژه جهت تسویه بدهی‌های انباشته و تأمین هزینه‌های اجتناب‌ناپذیر دانشکده.
۳. رفاه دانشجویی: تأمین بودجه مورد نیاز برای حوزه‌های تغذیه، آموزش، منابع فیزیکی و توسعه فضاهای خوابگاهی.
۴. تجهیز بیمارستان جویم: تخصیص اعتبار برای خرید تجهیزات پزشکی بیمارستان جدیدالاحداث شهرستان جویم جهت بهره‌برداری سریع‌تر.
۵. ارتقای تجهیزات بیمارستان بیرم: تأمین اعتبار مابه‌التفاوت خرید دستگاه سی‌تی‌اسکن ۱۶ اسلایس برای بیمارستان حضرت علی‌اصغر (ع) بیرم.

مهندس موهبتی نیز در این نشست با قدردانی از پیگیری‌های نماینده مجلس و رؤسای دانشکده‌ها، نسبت به بررسی ویژه و مساعدت در جهت حل مشکلات مالی و تجهیزاتی مطرح شده، قول مساعد داد.

ف ۱۱۰

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین