یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۶ب.ظ
::آخرین مطلب 24 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

پلمپ 30 واحد صنفی متخلف در گراش

فرماندار گراش با بیان اینکه محل کسب اصناف متخلف در گراش پلمپ می شود، گفت: در گشت زنی مشترک مامورین و بازرسین بیش از ۳۰ واحد صنفی که مصوبه تعطیلی…

فرماندار گراش با بیان اینکه محل کسب اصناف متخلف در گراش پلمپ می شود، گفت: در گشت زنی مشترک مامورین و بازرسین بیش از ۳۰ واحد صنفی که مصوبه تعطیلی ستاد مبارزه با کرونا و شورای تامین را رعایت نکردند پلمپ شدند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از گراش نیوز اصغر فرودی با تاکید بر توجه به رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اظهار داشت: ویروس کرونا در جامعه همچنان وجود دارد و تنها راه مصون ماندن از این ویروس رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی است

فرماندار گراش با اشاره به نقش مهم استفاده از ماسک در شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا و پیشگیری از این بیماری، خاطر نشان ساخت: به جهت پیشگیری از روند روبه رشد شیوع کرونا، ارائه خدمات در مراکز دولتی، بانک‌ها، ادارات و نهادها سطح شهر منوط به استفاده از ماسک است.

اصغر فرودی با تقدیر از رفتار مسولانه اصناف، نقش اصناف را در مهار بحران‌ کرونا موثر دانست و افزود: رفتار مسولانه و نقش‌آفرینی موثر و خالصانه اصناف و بازاریان در مهار بحران‌ کرونا با توجه به وضعیت و شرایط اقتصادی شایسته تقدیر است.

وی با بیان اینکه وضعیت پرخطر کرونا در گراش ادامه دارد، تصریح کرد: تجمعات عامل اصلی شیوع کرونا در شهرستان گراش است و باید از مراسم‌های ترحیم، عروسی و تجمعات جلوگیری شود.

فرودی با تشریح برخی از محدوریت‌های اعمال شده و تعطیلی یک هفته‌ای اصناف در شهرستان گفت: برخی از محدودیت‌های کرونایی تنها به دلیل رعایت نکردن مردم ایجاد شده است. البته تلاش می‌کنیم اقداماتی انجام دهیم که به شرایط و محدودیت‌های اسفندماه و فروردین‌ماه گذشته برنگردیم

فرماندار گراش با بیان اینکه محل کسب اصناف متخلف در گراش پلمپ می شود، اظهار داشت: در گشت زنی مشترک مامورین و بازرسین بیش از ۳۰ واحد صنفی که مصوبه تعطیلی ستاد مبارزه با کرونا و شورای تامین را رعایت نکردند پلمپ شدند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۷:۴۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین