جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۷ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

حسنی: روابط عمومی ها تنها با رسانه های مجوز دار همکاری نمایید/6 رسانه مجوز دار فعال اند

فرماندار ویژه لارستان طی یک دستور مطبوعاتی از روابط عمومی ادارات لارستان درخواست نمود که تنها با رسانه های مجوز دار شهرستان مصاحبه کنند. به گزارش میلادلارستان چندی پیش مجید…

فرماندار ویژه لارستان طی یک دستور مطبوعاتی از روابط عمومی ادارات لارستان درخواست نمود که تنها با رسانه های مجوز دار شهرستان مصاحبه کنند.

به گزارش میلادلارستان چندی پیش مجید حجتی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان از ساماندهی رسانه های منطقه و اجازه فعالیت تنها به رسانه های مجاز خبر داده و در خصوص فعالیت رسانه های کاغذی، الکترونیکی و برخط اظهار داشته بود:  طی یک بازه زمانبندی رسانه های غیرمجوز دار باید یا نسبت به اخذ مجوز از  هیئت نظارت بر مطبوعات اقدام نموده و یا از فعالیت آنها جلوگیری شود.

حال حسنی فرماندار ویژه لارستان نیز در ادامه نامه حجتی در خصوص معرفی رسانه های مجوز دار و رسانه های فعال منطقه از روابط عمومی ادارات خواسته که تنها با این رسانه ها همکاری داشته باشند.

گفتنی است در لیست رسانه های مجوزدار تهیه شده توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان مجموعا عنوان ۱۸ رسانه مکتوب و آنلاین ذکر شده که از بین آنها  تنها روزنامه «میلاد لارستان» و پایگاه های خبری «آفتاب لارستان»، «میلاد لارستان»، «صحبت»، «خورشید لارستان» و «پسین جنوب» فعال اند و بقیه غیرفعال می باشند.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۶:۰۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین