جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۷ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

کشف زمین‌خواری ۱۸ میلیاردی در خنج

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از رفع تصرف ۱۷۸ هزار و ۹۰۰ متر از اراضی ملی به ارزش ۱۸ میلیارد ریال در شهرستان خنج خبر داد. یوسف ملک‌زاده در تشریح…

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از رفع تصرف ۱۷۸ هزار و ۹۰۰ متر از اراضی ملی به ارزش ۱۸ میلیارد ریال در شهرستان خنج خبر داد. یوسف ملک‌زاده در تشریح جزئیات این خبر، بیان کرد: در راستای گزارش‌های واصله مبنی بر اینکه ۲ نفر از اهالی روستای «چاه طلا و سده» شهرستان خنج اقدام به تخریب اراضی ملی و تصرف آن کرده‌اند که موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

به گزارش میلادلارستان به نقل از فارس،‌ وی خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی به همراه نماینده اداره منابع طبیعی به محل‌های موردنظر اعزام و در این خصوص ۱۷۸ هزار و ۹۰۰ متر از اراضی ملی را رفع تصرف کردند. این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش زمین‌های رفع تصرف‌شده را ۱۸ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی توسط افراد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

عکس:‌آرشیو

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۶:۵۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین