جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۵ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

بازپس گیری 180 هزار متر مربع زمین از سودجویان

میلاد لارستان: مدیرکل راه و شهرسازی لارستان با تأکید بر اینکه مبارزه با تغيير كاربري و زمين خواري نيازمند اراده جدي و اقدامات پيشگيرانه است، گفت: در سال گذشته بیش از ۱۸۰ هزار متر مربع به ارزش تقریبی حدود ۱۱۳ میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان با تأکید بر اینکه مبارزه با تغيير كاربري و زمين خواري نيازمند اراده جدي و اقدامات پيشگيرانه است، گفت: در سال گذشته بیش از ۱۸۰ هزار متر مربع به ارزش تقریبی حدود ۱۱۳ میلیارد ریال بوده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان محمدرضا باقری فرد در جلسه شوراي حفاظت از حقوق بین المال و پیشگیری از تخریب و تصرف اراضی دولتی که در سالن دادگستري لارستان برگزار شد، عنوان داشت: با توجه به منويات رهبر معظم انقلاب و دستور العمل ابلاغي معاون قوه قضائيه در خصوص ضرورت پيشگيري از تغيير كاربري و زمين خواري بر لزوم اراده جدي و اهتمام ويژه كليه دستگاه ها و نهاد هاي مرتبط و شناسايي و سند دار كردن منابع طبيعي و اراضي ملي تأکید داشتند.

وی افزود: در سال گذشته ۱۷۷۳ هکتار اسناد مالکیت رقومی بر روی اراضی ملی و اراضی در محدوده و حریم شهرهای حوزه استحفاظی اخذ شده است .

وی ادامه داد: ۱۶۳۳ فقره اسناد تک برگ اراضی بنام دولت با نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن اخد شده  و همچنین این اداره کل ۳۲۰۰هکتار اسناد مالکیت دفترچه ای به منظور جلوگیری از صدور اسناد معارض بر روی اراضی ملی اخذ نموده است .

باقری فرد از حساسیت‌های موجود در خصوص اراضی ملی و انجام اقدامات پیشگیرانه با هرگونه تخلف عمدی و سهوی و تصرف اراضی ملی در جهت بازپس‌گیری از متصرفان خبر داد.

وی با تأکید بر حفظ و نگهداری اراضی ملی نیز بیان کرد: با توجه به اولویت کاری اداره کل راه و شهرسازی لارستان در برخورد قاطع برای تحقق این امر، در برخورد قانونی و مقابله با سودجویان زمین هیچ‌گونه اغماض و چشم‌پوشی نخواهیم داشت و با احساس مسئولیت و مشارکت مردم و همچنین حمایت مسئولان قضایی و انتظامی در حفظ و نگهداری بیت‌المال تلاش می‌کنیم.

باقری فرد ضمن تشکر از مراجع قضایی و پرسنل نظامی و انتظامی افزود : میزان رفع تصرف از اراضی ملی در سال گذشته بیش از ۱۸۰ هزار متر مربع به ارزش تقریبی حدود ۱۱۳ میلیارد ریال بوده که خوشبختانه تمامی این زمین ها از سودجویان و زمین خواران پس گرفته شده است.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۵:۴۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “بازپس گیری 180 هزار متر مربع زمین از سودجویان”

  1. سلیمان رزمجو گفت:

    مرگ بر زمین خوار

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین