جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۳ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5
امام جمعه موقت لارستان تأکید کرد:

برخورد بدون اغماض با متخلفان و غارتگران اراضی ملی

میلاد لارستان: امام جمعه موقت لارستان با تأکید بر برخورد بدون اغماض با متخلفان و غارتگران اراضی ملی، تصریح کرد: تناسب جرم و مجازات اقتضا می کند آن کسانی که به ثروت های ملی دست اندازی می کنند، به مجازات سخت محاکمه شوند.

امام جمعه موقت لارستان با تأکید بر برخورد بدون اغماض با متخلفان و غارتگران اراضی ملی، تصریح کرد: تناسب جرم و مجازات اقتضا می کند آن کسانی که به ثروت های ملی دست اندازی می کنند، به مجازات سخت محاکمه شوند.

به گزارش میلاد لارستان؛ حجت الاسلام محمد رمضانی در مراسم معارفه اولین فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی لارستان با ابراز خرسندی از تشکیل یگان حفاظت از اراضی در اداره کل راه و شهرسازی لارستان، این اقدام را نشان از عزم جدی مسئولین در مقابله با پدیده زمین خواری دانست و گفت: پیشگیری و مقابله از پدیده زمین خواری دو مقوله مهم یگان حفاظت است.

وی با توصیه مسئولان برای جدی گرفتن سیستم جامع ثبت اطلاعات اسناد و املاک، افزود: طرح آمایش سرزمینی می بایست در اسرع وقت آماده و اجرا شود.

حجت الاسلام رمضانی با تأکید بر برخورد بدون اغماض با متخلفان و غارتگران اراضی ملی، تصریح کرد: تناسب جرم و مجازات اقتضا می کند آن کسانی که به ثروت های ملی دست اندازی می کنند، به مجازات سخت محاکمه شوند.

وی با اشاره به اینکه اراضی شهری بدون مزایده به افراد مستمند واگذار شود، ادامه داد: قانون حفظ و تغییر کاربری می بایست به شکلی دقیق و اصولی اجرا شود.

امام جمعه موقت لارستان با استناد به روایات دینی در خصوص زمین خواری، گفت: بنا به هشدار مقام معظم رهبری برای مقابله با زمین خواری، زمین سرمایه ملی است و مختص نسل یا دولت خاصی نیست و به عنوان سرمایه برای نسل های بعد است و باید با استفاده مناسب از پهنه سرزمینی از این سرمایه ملی بهره برداری منطقی شود.

وی در پایان اضافه کرد: برای مقابله با پدیده زمین خواری همه دستگاهها می بایست با یکدیگر تعامل داشته باشند.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱:۲۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین