شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۲ب.ظ
::آخرین مطلب 42 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

تقدیر همسران مدافعان امنیت از همسران مدافعان سلامت لارستان

طی حرکتی نمادین و به پاس فداکاری های صورت گرفته طی ایام کرونایی، جمعی از همسران مدافعان امنیت از همسران مدافعان سلامت لارستان تقدیرکردند. امین دلخسته معاونت فرهنگی هنری سپاه…

طی حرکتی نمادین و به پاس فداکاری های صورت گرفته طی ایام کرونایی، جمعی از همسران مدافعان امنیت از همسران مدافعان سلامت لارستان تقدیرکردند.

امین دلخسته معاونت فرهنگی هنری سپاه ناحیه لارستان در این خصوص اظهار داشت: همزمان با شیوع بیماری کرونا، کادر بهداشت و درمان لارستان همانند سایر نقاط کشور در خط مقدم مقابله با این بیماری جهادگرانه حضور یافته و از ابتدای شیوع این بیماری تا امروز ایثارگرانه به خدمت‌رسانی به ملت شریف ایران مشغول هستند.

وی در گفتگو با میلاد لارستان با بیان اینکه تقدیر از کادر درمان و خانواده‌هایشان رسالت و وظیفه همه فعالان فرهنگی در کشور است، افزود: به پیشنهاد فرهنگی خانواده سپاه لارستان و همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(علیه‌السلام) و حضرت فاطمه(سلام‌الله)، جمعی از همسران مدافع امنیت و خانواده نیروهای مسلح ضمن حضور در منازل کادر بهداشت و درمان لارستان از جمله؛ پرستار، پزشک، مددکار و خدمتکار از فعالیت‌های جهادی و ایثارگرانه آنان و همسرانشان در مقابله با بیماری کرونا با اهدای یادبود و دسته‌گل تقدیر کردند.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۸:۰۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین