پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۹ق.ظ
::آخرین مطلب 11 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

انجام ام آر آی با بیهوشی برای اولین با در بیمارستان امام رضا(ع) لار

رئیس مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع) لار از انجام ام آر آی با بیهوشی برای اولین بار در این بیمارستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی…

رئیس مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع) لار از انجام ام آر آی با بیهوشی برای اولین بار در این بیمارستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان دکتر بهزاد رضایی در این باره افزود: بیمار آقا با شکایت از درد زیاد در ناحیه کمر و گردن به این مرکز مراجعه و پس از معاینات لازم جهت تشخیص تکمیلی به واحد ام آر آی ارجاع داده شد که به دلیل وضعیت روحی بیمار تصمیم به انجام ام آر آی با بیهوشی زیر نظر متخصص بیهوشی دکتر والی پور گرفته شد.

وی اظهار داشت: تا قبل از این، بیمارانی که نیاز به انجام ام آر آی با بیهوشی داشتند می بایست جهت انجام آن به مراکز دیگر در خارج از شهرستان یا مرکز استان مراجعه نمایند که با ارائه این خدمات در بیمارستان امام رضا (ع) باعث صرفه جویی در هزینه و کم شدن استرس و خطرات جاده ای شد.

دکتر رضایی خاطر نشان کرد: تمهیدات لازم جهت انجام ام آر آی اطفال در این مرکز اندیشیده شده که مستلزم تهیه تجهیزاتی از قبیل دوربین و پالسی اکسی متر فیبر اپتیک است که با توجه به شرایط فعلی تهیه این اقلام هزینه های زیادی در بر دارد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از کلیه خیرین محترم و بزرگوار شهرستان لارستان خصوصا خیرین سلامت از آنها همچون گذشته درخواست همکاری جهت خرید تجهیزات لازم را نمود تا شاهد تحقق همین امر در کوتاه مدت باشیم و با ارائه این خدمات ارزنده بتوانیم جنوب فارس و قسمتی از هرمزگان را پوشش دهیم.

رئیس مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع) لار گفت: امیدواریم با همفکری و همکاری کلیه دست اندرکاران روز به روز شاهد ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر به همشهریان عزیز باشیم.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین