چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۷ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

احداث تصفیه خانه صنعتی در زندانهای کازرون، داراب، لارستان و فسا

مدیرکل زندان های فارس گفت: یکی از مصوبات سفر رئیس محترم قوه قضائیه به استان فارس، احداث و راه اندازی تصفیه خانه صنعتی در زندان های کازرون، داراب، فسا و…

مدیرکل زندان های فارس گفت: یکی از مصوبات سفر رئیس محترم قوه قضائیه به استان فارس، احداث و راه اندازی تصفیه خانه صنعتی در زندان های کازرون، داراب، فسا و لارستان بوده است و در صورت حمایت استانداری و تامین اعتبار از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان این پروژه ها را شروع می کنیم.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری شبستان، «اسحاق ابراهیمی»، در دیدار با معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه کازرون که در محل اداره کل زندان های فارس برگزار شد، در این جلسه ضمن قدردانی از فرماندار شهرستان کازرون گفت: کمتر فرمانداری در طول دوران مدیریت دیده ام که با حساسیت مشکلات و مسائل ادارات شهرستان خود را این گونه پیگیری کند.

مدیرکل زندان های فارس افزود: ما زندانبانان به ساخت زندان و وجود آن افتخار نمی کنیم اما وجود زندان، یک ضرورت اجتماعی غیرقابل انکار در راستای امنیت اجتماعی جامعه است.

وی اضافه کرد: ضرورت دارد از نظر اعتباری مسئولین استان حمایت لازم را داشته باشند تا زمینه اجرای فعالیت های اصلاحی و تربیتی و بازسازگاری اجتماعی زندانیان که هدف قانونگذار و از اهداف متعالی قوه قضائیه است به نحو شایسته دنبال شود.

ابراهیمی افزود: زندان کازرون از زندان های مهم استان است و خوشبختانه با حمایت مسئولین قضایی و اجرایی شهرستان از وضعیت مطلوبی برخوردار است.

مدیرکل زندان های فارس ادامه داد: یکی از مصوبات سفر رئیس محترم قوه قضائیه به استان فارس، احداث و راه اندازی تصفیه خانه صنعتی در زندان های کازرون، داراب، فسا و لارستان بوده است و در صورت حمایت استانداری و تامین اعتبار از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان این پروژه ها را شروع می کنیم.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین