شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۴ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

پیاده رو سلامت از وردی بائن تا میدان امام رضا(ع) احداث می شود

در نشست مشترک بخشدار مرکزی ، شهردار لار ، ریاست شورای شهرستان ، ریاست شورای شهر لار و اعضای شورا و دهیار روستای بائن، مسائل مشترک شهر لار و روستای…

در نشست مشترک بخشدار مرکزی ، شهردار لار ، ریاست شورای شهرستان ، ریاست شورای شهر لار و اعضای شورا و دهیار روستای بائن، مسائل مشترک شهر لار و روستای بائن بررسی شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی بخشداری مرکزی لارستان در این نشست که در محل بخشداری مرکزی تشکیل گردید بخشدار مرکزی لارستان در سخنانی اظهار داشت: شهرلار و شهرها و روستاهای اطراف آن همچون یک منطقه بزرگ و یک پارچه هستند که با توان و ظرفیت، امکانات، همکاری و همیاری شوراها، شهرداران و دهیاران این مناطق راهگشای توسعه و آبادانی هرچه بیشتر شوئ

وی افزود: متاسفانه هنگام بارندگی کمربندی روستای بائن به طرف میدان امام رضا(ع) آبهای سطحی جمع می شود و باعث آبگرفتگی و مشکلات و نارضایتی مردم شده و این موضوع برای ورودی شهر چهره نازیبایی را رقم زده است.

پیروز ابراز امیدواری کرد: هر چه سریعتر جدول حریم روستای بائن ساخته شود.

شهردار لار نیز در این جلسه با بیان اینکه مردم روستای بائن و لار یکدل و همراه هستند گفت: ما در خدمت مردم هستیم و جهت بهسازی مسیر اقدامات لازم را انجام می دهیم و پس از مصوبه شورا کار را اجرایی می کنیم.

مهمترین تصمیمات اخذ شده در این نشست به شرح زیر است:
۱- اجرای جدول گذاری از میدان امام رضا تا انتهای روستای بائن
۲- بازنگری طرح هادی روستای بائن
۳-اجرای پیاده رو سلامت از وردی بائن تا میدان امام رضا(ع)

در پایان جلسه اعضا از پروژه های نام برده بازدید میدانی انجام دادند و مقرر شد در روزهای آینده عملیات عمرانی آن توسط شهرداری لار و دهیاری بائن اجرایی شود.

همچنین در هفته های آینده نیز جلساتی با شوراهای اسلامی و شهرداران شهر خور ،شهر لطیفی و دهیار براک نیز تشکیل و مسائل فی مابین این مناطق حل و فصل شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۸:۰۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین