جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۵ب.ظ
::آخرین مطلب 14 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

بازنگری طرح هادی روستای بائن از بخش مرکزی لارستان

نشست هماهنگی بازنگری طرح هادی روستای بائن از بخش مرکزی لارستان با مشارکت بنیاد مسکن برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس،…

نشست هماهنگی بازنگری طرح هادی روستای بائن از بخش مرکزی لارستان با مشارکت بنیاد مسکن برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس، در اینشست مدیر بنیاد مسکن لارستان با اشاره به قابلیت های توسعه در روستای بائن اظهار داشت: هر کدام از روستاهای این شهرستان دارای ویژگی هایی خاص در توسعه و محرومیت زدایی هستند که باید از این ظرفیت ها با بازنگری در طرح های هادی بهره گیری کرد ، بازنگری در طرح های هادی ظرفیتی است که میتوان با تاکید بر آن زمینه را برای رشد دوچندان قابلیت های توسعه در مناطق فراهم کرد.

برومند با برشمردن اهداف مورد نظر از تهیه و اجرای طرح‌های افزود: ایجاد زمینه توسعه و عمران روستاها با توجه به شرایط فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی،  تأمین عادلانه امكانات از طریق ایجاد تسهیلات اجتماعی، تولیدی و رفاهی، هدایت وضعیت فیزیكی روستا و یجاد تسهیلات لازم جهت بهبود مسكن روستاییان و خدمات محیط زیستی و عمومی‌ از مهمترین اهداف طرح های هادی است که با جدیت دنبال می شود.

مدیر بنیاد مسکن لارستان اضافه کرد: در پایان افق ۱۰ ساله طرحهای هادی روستایی و به دنبال تحولات جمعیتی و تغییر شرایط مختلف اجتماعی،اقتصادی،فرهنگی و كالبدی روستاها، طرح های تهیه شده نیازمند بازنگری و به هنگام سازی هستند.

برومند افزود: در جریان روند تهیه این طرحها، ضمن نقشه برداری مجدد و انجام مطالعات آماری و میدانی، كلیه اطلاعات روستاها به هنگام گردیده و بر مبنای شرایط جدید، برای یك دوره ۱۰ ساله دیگر برنامه ریزی و طراحی می شوند.

وی با برشمردن اهداف مورد نظر بازنگری طرحهای مذكور گفت: اهداف مورد نظر در اصل همان اهداف طرحهای هادی روستایی و استمرار آن در شرایط جدید  است که از جمله آن می توان به ایجاد زمینه توسعه و عمران روستاها باتوجه به شرایط فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی اشاره کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۹:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “بازنگری طرح هادی روستای بائن از بخش مرکزی لارستان”

  1. ناشناس گفت:

    خدا نگذرد از كساني كه با جداكردن باءن ، براك و قبل از ان لطيفي وخور از بدنه لار وموجب كاهش جمعيت شهري لار گرديدند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین