پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 17

تصویب طرح هادی روستاهای باغ و کریشکی لارستان

تصویب طرح هادی روستاهای باغ از توابع بخش صحرا باغ وکریشکی از بخش بیرم لارستان به تصویب رسید. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان،…

تصویب طرح هادی روستاهای باغ از توابع بخش صحرا باغ وکریشکی از بخش بیرم لارستان به تصویب رسید.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، جلسه تصویب طرح هادی روستاهای باغ از بخش صحرای باغ وکریشکی از بخش بیرم لارستان با حضور داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان و اعضاء کمیسیون تصویب طرح هادی از استان دکتر حمیدی معاونت عمرانی و مسکن روستایی اداره کل بنیاد مسکن فارس، نمایندگان استانداری، جهادکشاورزی، امور اراضی، منابع طبیعی فارس، احمد علمدار بخشدار صحرای باغ، سیف الله برزو بخشدار بیرم، مهندس میزان مدیر بنیاد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان، دهیار و رئیس شورای اسلامی روستاهای باغ و کریشکی لارستان در محل اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس برگزار شد.

در این جلسه فرماندار ویژه لارستان در سخنانی اظهار کرد: اجرای طرح هادی روستاها از اهمیت بسزایی برخوردار است و ضروری است در اجرای آن مصالح و منابع به کار گیری شود که با فرهنگ و آیین روستاها مطابقت داشته باشد.

داریوش دهقان رعایت ظرافت، دقت و ضرورت و نظارت لازم از سوی کارشناسان فنی حوزه معاونت عمران روستایی در اجرای طرح هادی را مورد تاکید قرار داد.

در ادامه طرح هادی روستاهای باغ از بخش صحرای باغ وکریشکی از بخش بیرم لارستان به تصویب رسید.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۳:۴۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین