پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۸ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

توزیع 24 هزار پُرس غذای گرم در طرح اطعام علوی لارستان

مسوول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان از توزیع ۲۴ هزار پُرس غذای گرم در قالب طرح اطعام علوی در لارستان خبر داد. امین دلخسته در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان ضمن…

مسوول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان از توزیع ۲۴ هزار پُرس غذای گرم در قالب طرح اطعام علوی در لارستان خبر داد.

امین دلخسته در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان ضمن تبریک عید سعید عید غدیرخم  با بیان اینکه اهمیت روز عید غدیر به این دلیل است که اثبات ولایت و امامت علی(ع) در این روز اتفاق می‌افتد، اظهار داشت: از همه مهمتر غدیر تثبیت اتحاد امیرالمؤمنین(ع)  با پیامبر اکرم(ص) و یکی بودنشان است.

وی با اشاره به اینکه رویش همدلی عید غدیر با لبیک به فرامین مقام معظم رهبری در برگزاری کمک مؤمنانه در لارستان به اجرا در آمده است، افزود: از چندی پیش و با توجه به تأکید به اطعام مؤمنان در روایات، فراخوان مشارکت عمومی در طرح اطعام علوی صادر شد که خوشبختانه مورد استقبال مردم نیک‌اندیش لارستان قرار گرفت.

مسوول فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان با ابراز خرسندی از مشارکت بالای مردم، تصریح کرد: در روزهای منتهی به عید سعید غدیرخم با مشارکت بسیجیان پایگاه‌های مقاومت لارستان تعداد ۲۴ هزار پُرس غذای گرم تهیه و در بین محلات و روستاهای محروم توزیع‌شده است.

وی ارزش تقریبی هر پُرس غذا را ۱۲ هزار تومان اعلام کرد و ادامه داد: با مشارکت فعال خیرین، بسیجیان و اقشار مختلف مردم، طرح اطعام علوی به اجرا درآمد.

دلخسته با بیان اینکه علاوه بر آن، تعداد ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۱۵۰ هزار تومان در قالب مرحله دوم رزمایش همدلی بین اقشار آسیب‌پذیر جامعه توسط بسیجیان و گروه‌های جهادگر توزیع‌شده است، خاطرنشان کرد: طبق هماهنگی‌های انجام‌شده با نانوایی‌های سطح شهر لار، تعداد ۵ هزار قرص نان صلواتی نیز بین مشتریان توزیع‌شده است.

مسوول فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان اضافه کرد: تعداد ۲ هزار بسته فرهنگی حاوی کتاب، مجله و نقاشی‌های کودکانه با موضوع غدیر در بین کودکان مناطق شهری و روستایی لارستان باهدف ترویج و آشنایی آنان با این ایام مهم، توزیع‌شده است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۷:۳۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین