پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۶ق.ظ
::آخرین مطلب 36 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

رتبه نخست رعایت پروتکل های بهداشتی در برگزاری کنکور کارشناسی ارشد توسط دانشگاه دولتی لارستان

مجتمع آموزش عالی لارستان عنوان رتبه اول کشوری رعایت نکات بهداشتی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا را در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ کسب کرد. به گزارش میلاد لارستان به…

مجتمع آموزش عالی لارستان عنوان رتبه اول کشوری رعایت نکات بهداشتی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا را در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ کسب کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی مجتمع آموزش عالی لارستان دکتر طاهری، رییس دانشگاه دولتی لارستان از کسب رتبه یک رعایت نکات بهداشتی در بین بیش از ۱۰۰۰ حوزه امتحانی در آزمون کارشناسی ارشد روز جمعه ۱۷ مرداد ماه خبر داد و افزود: این عنوان بر طبق نظر سنجی و شاخص های ارزشیابی به عمل آمده توسط سازمان سنجش آموزش کشور اعمال شده است و مجتمع آموزش عالی لارستان علی رغم سابقه اندک از زمان تاسیس تا کنون توانسته نظر مثبت این سازمان را در برگزاری آزمون های مختلف جلب نماید.

گفتنی است این آزمون در سه روز از ۱۶ الی ۱۸ مرداد ماه در دو حوزه امتحانی با حضور ۱۰۰۰ متقاضی زن و مرد توسط این دانشگاه برگزار گردید.

گندزدائی و ضدعفونی کردن حوزه ها ، رعایت فاصله اجتماعی در هنگام ورود به حوزه، الزام به استفاده از ماسک و قرار داشتن دستگاه ضدعفونی دست و وسایل همراه داوطلبان ، استفاده عوامل اجرایی آزمون از ماسک، دستکش، شیلد و .. ، استقرار کارشناس بهداشت در طول آزمون از جمله موارد مهم انجام شده بوده است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۸:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین