چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۴ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

جزئیات کنکور سراسری و آمادگی 1840 داوطلب لارستانی برای شرکت در ماراتن 99

رییس آموزش و پرورش لارستان به تشریح جزئیات آزمون سراسری ۹۹ پرداخت و گفت: این آزمون در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و شنبه ۲۹ مرداد تا یکم شهریور ماه برگزار…

رییس آموزش و پرورش لارستان به تشریح جزئیات آزمون سراسری ۹۹ پرداخت و گفت: این آزمون در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و شنبه ۲۹ مرداد تا یکم شهریور ماه برگزار می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان مهدی اسماعیلی ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: کنکور سراسری سال ۹۹ در هشت حوزه امتحانی برگزار می‌شود و داوطلبان باید در یک مرحله و در یک جلسه به سئوالات اختصاصی و عمومی تعیین شده پاسخ دهند.

به گفته معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش لارستان، آزمون عمومی و اختصاصی گروه هنر ۲۹ مرداد، گروه های علوم انسانی و ریاضی ۳۰ مرداد،گروه تجربی ۳۱ مرداد و زبان خارجی یکم شهریور ماه در حوزه های تعیین شده با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری مناسب برگزار می‌شود و مکان های برگزاری آزمون نیز گندزدایی و ضد عفونی خواهند شد.

اسماعیلی با اشاره به اینکه در شهرستان لارستان در مجموع ۱۸۴۰ داوطلب با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت خاطر نشان کرد: از این تعداد ۲۱۱ داوطلب در گروه ریاضی و فنی، ۶۴۷ داوطلب در گروه تجربی، ۵۶۳ داوطلب در گروه انسانی، ۱۷۹ نفر در گروه هنر و ۲۴۰ داوطلب در گروه زبان های خارجی شرکت دارند.

كارت های شركت در‌ کنکور‌ همه داوطلبان‌ گروه هاي‌ آزمايشي‌ علوم‌ رياضي‌ و فني‌، علوم‌ تجربي‌، علوم انساني‌، هنر و زبانهاي خارجي‌ به همراه راهنماي شركت در آزمون از روز سه شنبه مورخ ۹۹/۰۵/۲۸ لغايت روز چهار­شنبه مورخ ۹۹/۰۵/۲۹ براي مشاهده و پرينت بر روي درگاه اطلاع ­رساني سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

گفتنی است كارتهاي‌ شركت در آزمون براي‌ همه داوطلبان‌ آزمون‌ سراسری سال ۱۳۹۹ براساس‌ مندرجات‌ بند «الف‌» اين‌ اطلاعيه‌ بر روي درگاه اطلاع ­رساني سازمان سنجش آموزش كشور قرار مي‌گيرد و داوطلبان پس از پرينت كارت شركت در آزمون، در صورت وجود نقص احتمالي مي‌بايستي “مطابق بند «ب» اين اطلاعيه” به حوزه ­هاي رفع نقص كارت مندرج در جدول شماره ۲ مراجعه نمايند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۵:۵۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین