جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۹ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

تأکید فرماندار لارستان بر رعایت مسائل بهداشتی در برگزاری کنکور

معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان بر نظارت جدی در رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در برگزاری کنکور تأکید کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی…

معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان بر نظارت جدی در رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در برگزاری کنکور تأکید کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی در جمع بخشداران شهرستان تصریح کرد: بخشداران تدابير و اعمال هماهنگي لازم به منظور پيشگيري، كنترل و مهار بحران هاي ناشي از حوادث و بلاياي طبيعي از قبيل سيل، زلزله، آتش سوزی و غیره را اتخاذ کنند.

وی با بیان اینکه نظارت بر بازار بصورت مستمر توسط بخشداران و همکاری صنعت، معدن و تجارت اعمال شود؛ خطاب به بخشداران و تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان گفت: جلب رضایت مردم به عنوان یک اولویت ویژه در دستور کار قرار گیرد و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکنید، چرا که جلب اعتماد، اطمینان و رضایت مندی مردم اولویت و اساس کار ما می باشد و امید است که با همدلی، تعامل و همفکری بتوانیم در راستای خدمت به مردم گام های بلند و موثری برداریم.

فرماندار ویژه لارستان در ادامه با تاکید بر اینکه محدودیت‌های اعمال شده برای جلوگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا، باید با جدیت هر چه تمام، پیگیری و اجرایی شود، افزود: باید با افرادی‌که در رابطه با ابتلای ویروس کرونا سهل انگار و بی توجه هستند و جان خود و دیگر شهروندان را به خطر می اندازند، برخورد قانونی و جدی صورت گیرد.

معاون استاندار فارس همچنین با بیان اینکه آموزش و اطلاع رسانی مناسب و صحیح  یکی از راه‌های مهم برای کاهش شیوع بیماری کرونا در جامعه است و نقش اصحاب رسانه و شبکه های فضای مجازی در آگاهی دادن به مردم و تهیه پخش برنامه های مرتبط با موضوع کرونا پررنگ است، اضافه کرد: مهمترین مساله در این راستا، مشارکت و همراهی مردم است و موثرترین مساله در مشارکت و همراهی مردم نیز رسانه ها هستند.

نماینده عالی دولت در لارستان به در پیش بودن برگزاری کنکور سراسری نیز اشاره کرد و افزود: ما مسئولان در قبال دانش‌آموزان مسئول هستیم و باید تلاش کنیم تصمیمات کشوری ستاد مبارزه با کرونا را به بهترین نحو و با آرامش و امنیت کامل و رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی، در خصوص کنکور اجرا شود.

حسنی اذعان کرد: متولیان برگزاری و دانش‌آموزان در هنگام ورود و خروج محل آزمون فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک را در اولویت اصلی خود قرار دهند.

وی ادامه داد: همه دستگاه‌های مرتبط برای برگزاری هرچه بهتر آزمون با تعامل و همکاری همت و تلاش مضاعف کنند تا شرکت کنندگان بدون هیچ دغدغه‌ای در این آزمون سربلند بیرون بیایند.

حسنی در ادامه افزود: مسئولیت پروژه‌های عمرانی شهرستان با هماهنگی با معاونت عمرانی فرمانداری خواهد بود، لذا در خصوص زمان مراسم افتتاح و کلنگ زنی طرح های عمرانی نیز در قبال این پروژه‌ها اقدام کنند.

این مقام مسئول بیان داشت: بخشداران شهرستان‌ جلسات ستاد بخشی خود را در خصوص برنامه‌های هفته دولت به فرمانداری اعلام و هرکدام از کمیته‌ها نیز برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی را در هفته دولت برای تصویب در ستاد بزرگداشت هفته دولت اعلام کنند.

معاون استاندار فارس در پایان همچنین خاطر نشان کرد: بخشداران باید با همكاری شركت پخش فرآورده های نفتی تعیین ساز و كار مشخص عرضه سوخت در مناطق روستایی را مدیریت كنند تا مردم روستانشین در تامین سوخت با مشكل مواجه نشوند و در این خصوص شرکت نفت نیز نسبت به این مهم بی تفاوت نباشد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۷:۱۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین