سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۰ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

پای گلایه مردم روستای محروم زاهدمحمود لارستان

مردم روستای زاهدمحمود لارستان از نبود امکانات و عدم رفع مشکلات توسط مسئولین و یا تاخیرات پیش آمده در این زمینه گلایه دارند. به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان…

مردم روستای زاهدمحمود لارستان از نبود امکانات و عدم رفع مشکلات توسط مسئولین و یا تاخیرات پیش آمده در این زمینه گلایه دارند.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از روستای زاهدمحمود، یکی از مشکلات منطقه زاهدمحمود، عدم دسترسی به اینترنت است که امروزه به عنوان یکی از خدمات اساسی، اولیه و مورد نیاز در جوامع بشری است.

اهالی این روستا باید برای بهره مندی از خدمات اینترنتی مسیر ۵ کیلومتری را طی کنند. با وجود آنکه این مشکل مهم با اغلب مسئولان در میان گذاشته شده و حتی بازدید هم کرده اند، اما تاکنون وعده ها عملی نشده است.

دانش آموزان و دانشجویان روستای زاهدمحمود در این اوضاع کرونایی و در عصر ارتباطات دچار سختی های فراوانی شده اند. تعداد زیادی از جوانان که علاقه زیادی هم به روستای خود دارند، به دلیل مشکلات این روستا مجبور به مهاجرت به شهر لار یا روستاهای دیگر شده اند.

آنان توقع دارند با اتصال به اینترنت از ادامه تحصیل باز نمانند و مسئولان قول هایی که داده اند را عملی کنند.

رفت و آمد والدین به همراه فرزندان به روستای مجاور یعنی روستا هرمود بارها با حوادث ناگوار تصادف همراه بوده و از طرفی به دلیل بالا بودن هزینه ها، برخی از خانواده هایی که وسیله نقیله ندارند، دچار زحمت شده اند.

انتظار می رود با همت جهادی مسئولان شاهد حل مشکل اینترنت روستاهای محروم خطه لارستان باشیم.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۹:۵۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین