پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۷ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 19

تجلیل از آزاده و جانباز سرافراز «حاج رحمت الله جهانگیری»

به مناسبت سالروز ورود آزادگان قهرمان به میهن عزیز اسلامی ایران، از آزاده سرافراز و کارمند بازنشسته معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان تجلیل شد. به گزارش میلادلارستان به نقل…

به مناسبت سالروز ورود آزادگان قهرمان به میهن عزیز اسلامی ایران، از آزاده سرافراز و کارمند بازنشسته معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان تجلیل شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ با حضور احسان طاهری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه لارستان و جمعی از کارمندان فرمانداری، از حاج رحمت الله جهانگیری آزاده و جانباز قهرمان و کارمند بازنشسته فرمانداری ویژه لارستان تجلیل شد.

در این مراسم، معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه لارستان در سخنانی کوتاه ضمن تبریک این روز و با اشاره به رشادت‌ها و ایثارگری خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان گرانقدر، گفت: همه این عزیزان با پیروی از تعالیم اسلام و انقلاب و رهبری امام خمینی(ره)، توانستند در عرصه پربرکت دفاع مقدس، حماسه‌ای به یادماندنی و جاودان و غرورآفرین از خود به یادگار بگذارند.

یادآور می شود که آزاده و جانباز سرافراز حاج رحمت الله جهانگیری، کارمند بازنشسته معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، ۸۸ ماه در اسارت رژیم بعث عراق بوده است.

س-۲۱۰

 

 

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین