شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۳ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

پنج پروژه مدیریت شهری لار در هفته دولت افتتاح می شود

شهردار لار گفت: امسال به مناسبت گرامیداشت هفته دولت پنج پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری افتتاح خواهد شد. به گزارش میلاد لارستان، محمدرضا قنبرنژاد با بیان اینکه هفته دولت نماد…

شهردار لار گفت: امسال به مناسبت گرامیداشت هفته دولت پنج پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری افتتاح خواهد شد.

به گزارش میلاد لارستان، محمدرضا قنبرنژاد با بیان اینکه هفته دولت نماد وحدت و همدلی مردم و مسئولان است، افزود: خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی باید همواره تکریم این مردم قدرشناس را در اولویت کاری خود قرار دهند.

شهردار لار گفت: نیروهای شهرداری نیز باید در کنار دیگر مسئولان در تجدید پیمان با شهیدان رجایی و باهنر در هفته دولت با تلاش جهادی خود افق‌های تازه ای از پیشرفت و توسعه شهر را طراحی و به منصه ظهور برسانند.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی مدیریت جهادی علاوه بر تلاش شبانه روزی، ایجاد خلاقیت و تحول فکری است، اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی دشوار کشور هم اینک باید در اجرای پروژه‌ها به طور همزمان سه شاخص کاهش زمان، هزینه و ارتقای کیفی مورد توجه قرار گیرد و با در نظر گرفتن این شاخص‌ها پروژه‌ها را به طور متوازن پیش ببریم.

شهردار لار با بیان اینکه توزیع عادلانه خدمات شهری و مشارکت مردمی در انجام کارها یکی از مهمترین اصول مدیریت است، افزود: ما امروز در مجموعه شهرداری به مدد نیروهای جوان و خلاق نسبت به شناسایی نقاط ضعف و قوت همت گمارده و بر انجام صحیح کارها متمرکز شده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: افتتاح پنج پروژه شهری در شرایط اقتصادی کنونی شهرداری و در اوج تحریم‌ها موجب دلگرمی شهروندان خواهد شد و از سوی دیگر افتتاح پروژه‌هایی از این دست در کشور موجب یاس دشمن از تحریم‌ها خواهد بود.

خبرنگار: سید کامران علوی

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “پنج پروژه مدیریت شهری لار در هفته دولت افتتاح می شود”

  1. ناشناس گفت:

    کاهش زمان در اجرای پروژه رو خوب اومدین!!یک پیاده رو میخوای موازییک کنی ۳ماه توش خوابیدی

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین