شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۱ق.ظ
::آخرین مطلب 8 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

توزیع 330 بسته معیشتی اهدایی از محل موقوفات بین نیازمندان شهر لار

۳۳۰ بسته معیشتی اهدایی از محل موقوفات حاج محمد عسکر بین نیازمندان شهر لار توزیع می شود. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری…

۳۳۰ بسته معیشتی اهدایی از محل موقوفات حاج محمد عسکر بین نیازمندان شهر لار توزیع می شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، جلیل حسنی معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان به همراه احمد دلاور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، از روند آماده سازی بسته های معیشتی برای نیازمندان در قالب کمک های مومنانه از محل موقوفات حاج محمد عسکر بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از متولی موقوفات حاج محمد عسکر و همه خیرین عزیز شهرستان در سخنانی اظهار کرد: در راستای توزیع کمک های مردمی، حفظ کرامت انسانی یک اقدام خداپسندانه است که موجب فزونی فضیلت و پاداش کار نیک در ماه محرم می شود.

فرماندار ویژه لارستان با اشاره به اینکه کشور ما، فراز و نشیب های زیادی را در حوزه اقتصادی پشت سر گذاشته است؛ افزود: ماه محرم فرصت مناسبی برای کمک به نیازمندان است که با عنایت خیرین و نیروهای جهادی و بسیجی خوشبختانه یک رزمایش همگانی در قالب کمک مومنانه راه اندازی شده که مساعدت های مالی و معنوی مردم از طریق این جبهه مردمی به زندگی اقشار آسیب دیده، امید بخشیده است.

حسنی گفت: از اول شیوع ویروس کرونا شناسایی اقشار آسیب پذیر شهرستان، توسط نهادهای ذیربط انجام شده و در این راستا تاکنون حدود ۲۷ هزار بسته معیشتی در منطقه لارستان بین نیازمندان تهیه و توزیع شده است و همچنان ادامه دارد که در مراحل بعدی نیز بسته هایی معین از اقلام ضروری خوراکی و بهداشتی تهیه و توزیع خواهد شد.

به گفته عنایت شمسی متولی یک سوم موقوفه حاج محمد عسکر، ارزش ریالی هر یک از این بسته ها هر کدام ۱۵۰ هزار تومان است که شامل برنج، روغن، مرغ، شکر، ماکارونی و رب گوجه می باشد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۲ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۵:۴۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین