پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 21

حضور تیم «دُرسا» لارستان در لیگ دسته دوم فوتسال کشور

رئیس هیأت فوتبال لارستان با بیان اینکه گروه ششم مرحله نخست مسابقه لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور به میزبانی استان هرمزگان برگزار می‌شود، گفت: در این رقابت‌ها تیم «دُرسا…

رئیس هیأت فوتبال لارستان با بیان اینکه گروه ششم مرحله نخست مسابقه لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور به میزبانی استان هرمزگان برگزار می‌شود، گفت: در این رقابت‌ها تیم «دُرسا لارستان» نیز شرکت خواهد داشت.

حسین طارمی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان اظهار داشت: این رقابت‌ها از پنجم مهرماه با حضور تیم‌های آیندگان  هرمزگان، کوروش کبیر زابل، چابک شیراز، درسا لارستان و ایثار جیرفت به‌صورت تجمیعی به میزبانی بندرعباس آغاز می‌شود.

وی افزود: ۱۲ تیم حاضر در مرحله دوم مسابقه در ۲ گروه ۶ تیمی و به‌صورت مجتمع رفت‌وبرگشت برگزار خواهند کرد که در نهایت تیم‌های اول و دوم هر گروه به مسابقه لیگ یک فوتسال کشور در فصل مسابقاتی( ۱۴۰۰-۱۳۹۹) صعود می‌کنند.

رئیس هیأت فوتبال لارستان اضافه کرد: پیش‌ازاین قرار بود این مسابقه اسفندماه سال گذشته به‌صورت لیگ و دوره‌ای برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد.

این مسوول با اشاره به اینکه فصل جدید مسابقات دسته دوم فوتسال مردان باشگاه‌های کشور با حضور ۴۵ تیم در شش گروه برگزار می‌شود، تصریح کرد: تیم دُرسا لارستان با حمایت بخش خصوصی و با همکاری سپاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان و هیأت فوتبال لارستان در این مسابقات شرکت دارد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین