شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۳ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

شیوه بازگشایی مدارس فارس از ١۵ شهریور

معاون توسعه مديريت و منابع استانداری فارس گفت: تمام مدارس اين استان به اينترنت رايگان متصل هستند، تاكنون سه هزار و ٧۴٧ مدرسه شهری و روستايی فارس هوشمندسازی شده است….

معاون توسعه مديريت و منابع استانداری فارس گفت: تمام مدارس اين استان به اينترنت رايگان متصل هستند، تاكنون سه هزار و ٧۴٧ مدرسه شهری و روستايی فارس هوشمندسازی شده است.

به گزارش میلادلارستان به نقل از فارس،‌ قاسمپور اظهار داشت: در پروژه بازگشايی مدارس، اولويت اول استان، بهداشت و ايمنی دانش آموزان و معلمان است. وی گفت: در حال حاضر از مجموع ٣۶ شهرستان استان فارس، پنج شهرستان در وضعيت سفيد، ٩ شهرستان در وضعيت قرمز و ٢٢ شهرستان در وضعيت زرد قرار دارند كه چگونگي تحصيل دانش آموزان بر اساس اعلام ستاد مبارزه با كرونا به صورت حضوری، تركيبی و مجازی تعيين خواهد شد.

قاسمپور بیان داشت: از وضعيت بهداشتی مدارس سراسر استان بازديد صورت گرفته و موارد لازم برای رفع كاستی ها اعلام شده است.وی گفت:‌روز اول، مراسم نمادين بازگشايی مدارس در شهرستان های قرمز و زرد از طريق شبكه آموزشی دانش آموزان موسوم به “شاد” و در شهرهای سفيد به صورت حضوری با تعداد محدود دانش آموزان اجرايی مي شود.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۴:۱۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین