پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۲ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 17

به صدا درآمدن آغاز سال تحصیلی 1399-1400 در لارستان

زنگ سال تحصیلی ۴۰۰-۹۹ در مدارس لارستان به صدا در آمد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان پانزدهم…

زنگ سال تحصیلی ۴۰۰-۹۹ در مدارس لارستان به صدا در آمد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان پانزدهم شهریور ماه همزمان با سراسر کشور با نواخته شدن زنگ سال تحصیلی جدید، با توجه به شرایط موجود و با رعایت قوانین بهداشتی و بر اساس گروه بندی دانش آموزان منتخب در مدارس حضور یافته و رسماً سال تحصیلی ۴۰۰-۹۹ فعالیت های آموزشی و پرورشی خود را آغاز کرد.

مراسم نمادین آغاز سال تحصیلی جدید با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، مهدی اسماعیلی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش لارستان و معاونین وی،نماینده امام جمعه و تعدادی از روسا و معاونین ادارات و نهادهای شهرستان در دبستان پسرانه شاهد فرهنگیان و دبیرستان دخترانه فاطمیه (س) برگزار شد و دانش آموزان منتخب که با توجه به وضعیت زرد شهرستان بر اساس گروه بندی در مدارس حضور داشتند با گذشتن از زیر قرآن وارد کلاس درس شدند و سال تحصیلی جدید را آغاز نمودند.

گفتنی است امسال بیش از ۲۴ هزار دانش آموز در مدارس لارستان تحصیل خواهند کرد که از این تعداد سیزده هزار و نهصد نفر در مقطع ابتدایی،پنج هزار و هفتصد نفر در متوسطه اول و چهار هزار و پانصد نفر در مقطع متوسطه دوم مشغول به تحصیل میباشند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین