پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۷ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 17

هلال احمر لارستان از مراکز مهم برای آموزش‌های تخصصی امداد و نجات است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس  اظهار داشت: هلال احمر لار یکی از مراکز مهم و ویژه برای ارائه آموزش‌های تخصصی و میدانی امداد و نجات در جنوب استان فارس و…

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس  اظهار داشت: هلال احمر لار یکی از مراکز مهم و ویژه برای ارائه آموزش‌های تخصصی و میدانی امداد و نجات در جنوب استان فارس و مرکز معین بخشی از مناطق استان هرمزگان است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایرنا، حسین درویشی در دیدار با معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان که با همراهی  معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران انجام شد، به زلزله خیز بودن منطقه جنوب استان فارس اشاره و بیان کرد: هرگونه هزینه در زمینه تهیه امکانات، تجهیزات و ایجاد زیرساخت های امدادی در این مناطق، به مثابه سرمایه‌گذاری برای آینده و تضمین لازم در مواقع بروز بحران‌های احتمالی در منطقه است.

وی افزود: جمعیت هلال احمر فارس در زمینه تامین این امکانات و زیرساخت‌ها در مناطق یاد شده از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهد کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس گفت: یکی از رویکردهای اساسی هلال احمر استان فارس، افزایش خانه‌های هلال با همان شاخص‌ها و دستورالعمل‌های مورد نظر جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران است و از جمله مناطق ویژه وا ولویت‌دار در این زمینه شهرستان لارستان است.

درویشی ادامه داد: یکی از اهداف مهم استقرار و راه‌ندازی خانه هلال در بخش‌ها و حتی روستاهای مختلف این استان، ارتقای سطح آموزش، مهارت آفرینی، آگاهی بخشی و فرهنگ سازی مردم در قبال حوادث و بلایای طبیعی و چگونگی مواجهه با این حوادث است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس گفت: هلال احمر لار یکی از مراکز مهم و ویژه برای ارائه آموزش‌های تخصصی و میدانی امداد و نجات در جنوب استان فارس و مرکز معین بخشی از مناطق استان هرمزگان است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۷:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین