جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۸ب.ظ
::آخرین مطلب 37 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

چرا نام شرکت آب و فاضلاب آباده در قبض مشترکین لارستانی ثبت می گردد؟

در پی انتشار یک مطلب انتقادی در فضای مجازی و طرح این سؤال که «چرا نام شرکت آب و فاضلاب آباده در قبض مشترکین لارستانی ثبت می گردد؟»، موضوع را…

در پی انتشار یک مطلب انتقادی در فضای مجازی و طرح این سؤال که «چرا نام شرکت آب و فاضلاب آباده در قبض مشترکین لارستانی ثبت می گردد؟»، موضوع را از سرپرست امور آبفا لارستان پیگیر شدیم.

به گزارش میلاد لارستان در پی انتشار یک مطلب انتقادی در فضای مجازی و طرح این سؤال که «چرا نام شرکت آب و فاضلاب آباده در قبض مشترکین لارستانی ثبت می گردد؟»، موضوع را از سرپرست امور آبفا لارستان پیگیر شدیم.

برای روشن تر شدن موضوع در ابتدا آن متن انتقادی و عکس منتشر شده عیناَ در زیر می آید و سپس پاسخ مدیر اداره امور آبفا لارستان در ادامه مطرح می شود.

مطالبات مردمی

قابل توجه فرمانداری ویژه لارستان خصوصاَ اداره آبفای لارستان!

چرا نام شرکت آب و فاضلاب آباده در قبض مشترکین لارستانی ثبت می گردد؟

بر اساس گزارش یکی از معتمدین گرامی، مدتی است در هنگام پرداخت قبض آب از طریق عابر بانک نام شرکت آب و فاضلاب آباده درج می گردد و در مراجعه به اداره آبفای لارستان گفته شده مشکل خاصی نیست.

ولی عده ای می گویند ممکن است هزینه بخشی از اجرای طرح آب و فاضلاب آباده که از سال ۹۶ در حال اجراست را در قبض مردم لار قید و کسر می گردد.

از فرمانداری ویژه لارستان و اداره آبفای لارستان تقاضای پاسخگویی داریم؟

در این زمینه حسین مختاری سرپرست امور آبفا لارستان در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان در پاسخ به مطالبه فوق، اظهار کرد: اصلا چنين چيزي نيست و قبوض پرداختی به حساب امور ابفا لارستان واريز مي شود.

وی با بیان اینکه اگر پرداختی ها به حساب شهر ديگري پرداخت مي شد، از بدهی شخص پرداخت کننده کسر نمي شد، افزود: با توجه به تغيير نرم افزار مشترکين پس از ادغام آبفای شهري و روستايی اين اتفاق براي شهرهای ديگر هم رخ داده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۸:۰۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین