شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۳ب.ظ
::آخرین مطلب 11 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

علی پور: ارتقای اداره‌های شهرستان اوز با قوت ادامه می‌یابد

فرماندار شهرستان اوز بیان کرد:ارتقای اداره‌های این شهرستان که تاثیر بسزا و نقش تعیین کننده ای در توسعه و شکوفایی این منطقه دارد به عنوان یک اولویت اساسی در دستور…

فرماندار شهرستان اوز بیان کرد:ارتقای اداره‌های این شهرستان که تاثیر بسزا و نقش تعیین کننده ای در توسعه و شکوفایی این منطقه دارد به عنوان یک اولویت اساسی در دستور کار مدیریت اجرایی این شهرستان است و با قوت و جدیت ادامه خواهد یافت.

به گزارش میلاد لارستان، علی اصغر علی پور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اینک ۱۷ اداره به صورت مستقل در این شهرستان فعالیت می کنند و ۱۰ دستگاه اجرایی دیگر نیز به زودی و تا پایان سال جاری در این شهرستان تاسیس خواهند شد.

وی بیان کرد: تاکنون نمایندگی های پست ، دامپزشکی ، جهاد کشاورزی ، ورزش وجوانان ، آب و فاضلاب ، برق ، نیروی انتظامی و فرهنگ وارشاد اسلامی که به صورت نمایندگی و زیر نظر شهرستان لارستان و یا استان فعالیت داشتند، به اداره مستقل ارتقا یافتند.

علی پور گفت : همچنین ادارات مستقل که به صورت رسمی در این شهرستان تاسیس شد و فعالیت دارد شامل فرمانداری، شبکه بهداشت ودرمان ، بنیاد مسکن ، نظام مهندسی ، کتابخانه های عمومی و پلیس راهور هستند.

فرماندار شهرستان اوز گفت: مقدمات لازم برای تاسیس ادارات کمیته امداد امام (ره) ، منابع طبیعی ، ثبت اسناد ، دادگاه ، صنعت ، معدن وتجارت ، پزشکی قانونی ، تامین اجتماعی ، تعاون ،کار و رفاه اجتماعی و همچنین میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز فراهم شده و تا پایان سال جاری و به فراخور ایجاد شرایط مناسب راه اندازی خواهند شد.

علی پور همچنین بیان کرد: ادارات آموزش وپرورش ، هلال احمر ، اوقاف وامور خیریه ، مخابرات ، راه وشهرسازی ، امور اقتصادی ودارایی و شهرداری از قبل در این شهرستان مستقل و فعال بوده اند.

وی اقدام دولت در ارتقای اوز به شهرستان در تقسیمات کشوری را تحقق خواسته بحق مردم این منطقه دانست و گفت: تحقق این مهم پایان راه و مطالبات مردم نیست بلکه آغاز راهی برای توسعه و ارتقای بیش از پیش سطح رفاه عمومی مردم این خطه است.

علی پور افزود: فرهنگ غنی ، عمیق و تاریخ سرشار منطقه اوز در کنار صفا و صمیمت و مردمداری و اخلاق مداری مردم خونگرم آن، این دیار را به یکی از کانون های مورد توجه مسئولان و متولیان امر و تصمیم سازان سیاسی و اجرایی قرار داده است.

استان فارس پیش از این ۲۹ شهرستان را شامل می‌شد که با افزوده شدن هفت شهرستان جدید،‌ شمار شهرستان‌های آن به ۳۶ شهرستان افزایش یافت تا از این منظر در کشور رکورددار باشد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۹:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “علی پور: ارتقای اداره‌های شهرستان اوز با قوت ادامه می‌یابد”

  1. لاری گفت:

    شهرستان نوپای اوز شایسته داشتن همه امکانات وادارات دولتی جهت خدمت رسانی به این مردم فهیم وخوب است

  2. شهروند از لطیفی گفت:

    هر خبری از پیشرفت شهرستان اوز برسد مایه خوشحالی است با سپاس از فرماندر اوز

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین