یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۹ق.ظ
::آخرین مطلب 42 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

نخستین پرواز لار به دوحه پس از ۶ ماه تعطیلی انجام شد

نخستین پرواز مسیر لار – دوحه(پایتخت قطر) پس از حدود ۶ ماه تعطیلی، پنجشنبه ۲۷ شهریور ۹۹ در فرودگاه بین‌المللی لارستان انجام شد و مسافران از طریق هواپیمای ایرباس ۳۲۰…

نخستین پرواز مسیر لار – دوحه(پایتخت قطر) پس از حدود ۶ ماه تعطیلی، پنجشنبه ۲۷ شهریور ۹۹ در فرودگاه بین‌المللی لارستان انجام شد و مسافران از طریق هواپیمای ایرباس ۳۲۰ و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی لار را به مقصد دوحه ترک کردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه لارستان پرواز این مسیر روزهای پنجشنبه هر هفته برقرار است، ساعت رفت پرواز لار- دوحه  ۷و ۴۵ دقیقه و ساعت برگشت از دوحه به لار  نیز ۱۱و ۴۵ دقیقه به وقت ایران است.

امین الله صولتی مدیر کل فرودگاه بین المللی لارستان در این خصوص بیان داشت: تمام مسافران  پس از انجام مراحل مربوط به رعایت موارد بهداشتی مرتبط با بیماری کرونا می توانند از این مسیر پروازی بهره مند شوند.

مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان افزود: ۶ شهریور ۹۹ نیز پروازهای مسیر دبی-لار- دبی از طریق شرکت هواپیمایی فلای دبی که از بیش از یک ماه تعطیل شده بود،دوباره برقرار شد.

صولتی ادامه داد: هم اینک در طول هفته ۵ پرواز داخلی درمسیر تهران و۱۰پرواز خارجی  به مقصد دبی از این فرودگاه انجام می شود.

وی بیان کرد:‌پیگیری های لازم  برای برقراری مجدد پروازهای مسیر کویت،شارجه و عمان که پیش ازکرونا از این فرودگاه برقرار بود نیز درحال انجام است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲:۵۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین