چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۶ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

پروازهای فرودگاه لارستان از مرز ۱۱۰ پرواز در ماه عبور کرد

مدیر کل فرودگاه آیت الهی لارستان با اشاره به افزایش دو پرواز فلای دبی، گفت: پروازهای فرودگاه بین المللی لارستان از مرز ۱۱۰ پرواز در ماه عبور کرد. به گزارش…

مدیر کل فرودگاه آیت الهی لارستان با اشاره به افزایش دو پرواز فلای دبی، گفت: پروازهای فرودگاه بین المللی لارستان از مرز ۱۱۰ پرواز در ماه عبور کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از تین نیوز، امین الله صولتی گفت: پروازهای فرودگاه بین المللی لارستان از مرز ۱۱۰ پرواز در ماه عبور کرد.

صولتی با اشاره به افزایش دو پرواز فلای دبی، از افزایش پروازی فرودگاه آیت الهی در راستای سیاست افزایش تعاملات منطقه ای و اقتصادی خبر داد.

وی با اشاره به تداوم مذاکرات با شرکت های هواپیمایی خارجی برای افزایش پروازها در فرودگاه آیت الهی لارستان تصریح کرد: درخواست شرکت هواپیمایی فلای دبی برای افزایش پروازها به فرودگاه لارستان تأیید شده و با برقراری پرواز شرکت مذکور در روزهای یک شنبه تعداد پروازهای این شرکت به ۵ روز در هفته افزایش یافت.

به گفته صولتی، هم اکنون ۱۱۲ پرواز در ماه توسط شرکت های خارجی و داخلی در حال اعزام و پذیرش مسافر در فرودگاه آیت الله آیت الهی هستند.

مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان تصریح کرد: آمادگی داریم در ایام طرح سفرهای تابستانی پروازهای مشهد و عتبات را انجام دهیم.

هم اکنون شرکت های هواپیمایی ایران ایر، قشم ایر، فلای دبی و ایر عربیا تردد مسافران و حمل بار به فرودگاه بین المللی لارستان را برعهده دارند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین