سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۸ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

آزمایشگاه مواد غذایی؛ امری حیاتی در لارستان

میلاد لارستان: مسئول نمایندگی استاندارد لارستان راه اندازی آزمایشگاه مواد غذایی در این شهرستان الزامی دانست و گفت: با توجه به پراكندگي صنعت غذا در جنوب فارس ایجاد یک آزمایشگاه…

میلاد لارستان: مسئول نمایندگی استاندارد لارستان راه اندازی آزمایشگاه مواد غذایی در این شهرستان الزامی دانست و گفت: با توجه به پراكندگي صنعت غذا در جنوب فارس ایجاد یک آزمایشگاه مواد غذایی در لارستان احساس می شود.

علی رحیمی نژادان در گفت و گو با میلاد لارستان راه اندازی آزمایشگاه مواد غذایی در لارستان را الزامی و مورد نیاز دانست و اظهار داشت: با توجه به پراكندگي صنعت غذا در جنوب فارس، توصیه می شود اشخاصي به این عرصه وارد شوند كه از یک طرف داراي تمكن مالي و دیگر سو، داراي تخصص باشند.

رحیمی نژادان افزود: افرادی که علاقمند به ایجاد آزمایشگاه مواد غذایی در لارستان هستند باید با توجه به توجيه اقتصادي و بازاريابي در این راه قدم بردارند.

وی يكي از وظايف سازمان ملي استاندارد را صدور گواهينامه انطباق صادراتي دانست و گفت: این گواهینامه براي شش محصول كشاورزي خرما، پسته و مغز پسته، زيره، زعفران، كشمش و برگه زردآلو صادر می شود.

مسئول نمایندگی استاندارد لارستان اضافه کرد: طي ۹ ماهه امسال، تعداد ۱۴۰ گواهي انطباق صادراتي براي محصولات خرما و پسته و مغزپسته به وزن تقريبي ۵ میلیون و ۱۷۹ هزار كيلوگرم به مقصد كشورهاي امارات، هند و قطر در نمایندگی استاندارد لارستان صادر شده است.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۷:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین