جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۷ب.ظ
::آخرین مطلب 1 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

وضعیت آب در ۴ شهر فارس بحرانی است

۴ شهر استان فارس همچنان با تنش و بحران تامین آب مواجه است. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر آب و فاضلاب…

۴ شهر استان فارس همچنان با تنش و بحران تامین آب مواجه است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر آب و فاضلاب استان فارس گفت: بر اساس ارزیابی‌ها و نیاز آب آشامیدنی شهرستان‌های فارس، ۸ شهر استان دارای شرایط بحرانی بودند که معادل ۷ درصد جمعیت استان را در خود جای داده اند.

علی بوستانی ادامه داد: با تلاش‌های شبانه‌روزی مشکل تامین آب ۴ شهر برطرف و چهار شهر دیگر تا قبل از تابستان سال آینده مشکل تامین آب آشامیدنی شان برطرف خواهد شد.

بوستانی با اشاره به وجود ۱۱۳ شهر در استان فارس افزود: هم اکنون ۱۲ شهر استان در شرایط تنش آبی قرار دارند و ۷۵ شهر استان فارس نیز در وضعیت مطلوب آبی هستند.

وی در مورد آخرین وضعیت آب آشامیدنی در روستا‌های استان فارس، گفت: ۱۸ درصد جمعیت روستایی فارس معادل ۴۲۸ روستای استان در شرایط بحرانی تامین آب شرب قرار دارند و ۶۹۶ روستا با جمعیت ۳۰ درصدی استان دچار تنش آبی هستند.

بوستانی اظهارداشت: ۵۲ درصد جمعیت روستایی استان مشکلی در زمینه تامین آب آشامیدنی ندارند و ۶٣٣ روستا نیز از طریق تانکر سیار آبرسانی شده اند.

مدیر آب و فاضلاب استان فارس، از رفع مشکل تامین آب شرب در جنوب فارس و مشکل تامین آب شرب مرودشت هم خبر داد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۴ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲:۳۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین