چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۸ب.ظ
::آخرین مطلب 53 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 22

انتقاد دانش آموز لاری از وزیر آموزش و پرورش ؛آقای وزیر مناطقمان محروم است و برنامه شاد پر از نواقص

دانش آموز لاری منتخب مجلس کشوری در جلسه علنی مجلس شورای دانش آموزی با حضور وزیر آموزش و پرورش کشور دکتر حاجی میرزایی و مدیر کل آموزش و پرورش استان…

دانش آموز لاری منتخب مجلس کشوری در جلسه علنی مجلس شورای دانش آموزی با حضور وزیر آموزش و پرورش کشور دکتر حاجی میرزایی و مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس به سخنرانی پرداخت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش لارستان، نرجس اشرفی دانش آموز لاری منتخب مجلس کشوری در جلسه علنی مجلس شورای دانش آموزی با حضور وزیر آموزش و پرورش کشور دکتر حاجی میرزایی و مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس به سخنرانی پرداخت. متن سخنرانی این دانش آموز به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
رب الشرح لی صدری و یسر لی امری واحلل عقدة من لسانی یفقهوا قولی

عرض سلام و ادب و احترام دارم خدمت همه بزرگواران این جمع و خداوند را شاکرم که به حول و قوه الهی توانستم در این جمع حضور داشته باشم و امیدوارم بتوانم آنچنان که باید؛ادای دِینی کرده باشم!

جناب اقای حاجی میرزایی
دوستان عزیز
بزرگواران!

به نظر بنده،هرجمعی را بر اساس بازدهی ای که دارد،می سنجند و خوشبختانه مجلس نهم با کمک ایزد منان و دوستان و همکاران تلاشگرم،ان شاالله مجلس پر باری بوده باشد!

ملاک این صحبت من،سندِ سلامت روان دانش آموزان است که با کمک همکاران عزیز تدوین و گردآوری شده ک به حمدالله با وجود تمام مشغله های تحصیلی و فکری،به بهترین نحو و بادقت فراوان به انجام رسیده و امیدواریم که آنچنان که شایسته است،از ان استفاده شود!

مسئله دوم،مسئله برنامه شاد است

جنـابِ وزیر!
هزینه های اینترنت بسیار بالاست و به همین دلیل تقریبا حدود ۶۰درصد دانش اموزان ما به برنامه شاد دسترسی دارند و حدود ۴۰ درصد دانش اموزان، با برنامه شاد غریب هستند که متاسفانه در میان این ۴۰ درصد،استعداد های ناب زیادی نهفته است!
مگر غیر از این است که طبق اصل ۳۰ام قانون اساسی،تحصیل می بایستی رایگان باشد!
پس چرا چنین نیست؟؟؟

آقای وزیر!
از ابتدای ورود کووید۱۹به ایران برنامه شاد راه اندازی شده است ولی متاسفانه پس از گذشت زمان نسبتا زیادی،بازدهی خاصی ندارد و اکثریت دانش اموزان رضایت خاطر ندارند! چه زمانی قرار است نواقص این برنامه رفع شود؟ حـال…

راهکار بنده این است که تدابیری که اندیشه میشود،به عمل ختم شود! ما باید از اندیشه به عمل برسیم!

برای مناطق محروم و برای دبیران و معلمان این مناطق،لطفا شرایط ویژه و امکانات رفاهی و مالی خاصی در نظر بگیرید تا دانش اموزان ما از حـقِ مسلم خود،تحــصیل؛محروم نشوند.

آقای وزیر!
همین افرادی ک از عدالت اجتماعی صحبت میکنیم… نه تنها عدالت اجتماعی…
بلکه در هر حیطه ای،اگر هرکسی در هر پُست و مقام و درجه ای ک باشد،کار خود را ب بهترین نحو انجام دهد،دیگر جای هیچ خطا و اشتباهی باقی نخواهد ماند!
متاسفانه گاها مسئولین ما از قرارهای فراوان دم میزنند ولی در جای خود فرار میکنند!
پس چه زمانی قرار است ریشهٔ این فساد خشکیده شود! گاها ادمی باید در وجود خود به دنبال وجدان بگردد! به دنبال خدایی باشد که از آن غافل شده است!
اگر ما واقعا ملت امام حسین هستیم،پس باید این مهم را اثبات کنیم

اللهم الجعل عواقب امورنا خیرا…
والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته…

نرجس اشرفی-نماینده نهمین دوره مجلس دانش اموزی جمهوری اسلامی ایران

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۶:۳۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین