جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۵ب.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

چند خبر از دانشگاه آزاد اسلامی لارستان

مجتمع آموزشی دخترانه سما  ، اولین میزبان افتتاحیه طرح کوچ در جنوب استان فارس مراسم افتتاحیه طرح کوچ (کنترل وزن و چاقی دانش آموزان) با حضور روساي دانشگاه آزاد اسلامي لارستان،…

مجتمع آموزشی دخترانه سما  ، اولین میزبان افتتاحیه طرح کوچ در جنوب استان فارس

مراسم افتتاحیه طرح کوچ (کنترل وزن و چاقی دانش آموزان) با حضور روساي دانشگاه آزاد اسلامي لارستان، اداره آموزش و پرورش شهرستان، اداره ورزش و جوانان،  رئيس و برخي از اعضا شوراي شهر لار،  رئيس آموزشكده سما، ، شهرداران شهرهاي لار و خور و ديگر مسئولين اين شهرستان برگزار شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از خبرگزاري آنا، در اين  مراسم كه با هنرنمايي دانش آموزان ورزشكار بر اساس پروتكل هاي بهداشتي انجام شد؛ مهدي زارع ضمن خير مقدم به مدعوين ، اظهار كرد: دانشگاه آزاد اسلامي لارستان يكي از نهادهاي فعال  در عرصه ورزشي، خواهان ارائه راهكارهايي در عرصه سلامت براي دانش آموزان و دانشجويان و ساير همكاران خود بوده و در اين راستا از طرح( كوچ)  كه مبناي آن  حفظ و سلامت عزيزان است، براي ايمن سازي فضاي روحي و رواني دانش آموزان و خانواده هاي آنها بهره خواهند برد.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي لارستان، با تاكيد بر اين موضوع كه آموزشكده سما داراي مدارس  دخترانه در سطوح مختلف  است، اظهار كرد: تربيت دختران پاك سرشت و پاك طينت كه منجر به تقويت بنيان هاي خانواده خواهد شد، مي تواند جامعه ما را از آسيب هاي اجتماعي و تهاجمات فرهنگي دشمن مصون كرده  و  كشور ما را در اين خصوص بيمه كند.

 زارع با اشاره به مباني اعتقادي ، روايي و قراني، گفت: فعاليت هاي اجتماعي به هيچ عنوان نبايد با مقياس جنسيتي سنجيده شود. چراكه هر فردي كه منشا عمل خوب و خير باشد،  چه مرد و چه زن، باعث تبلور حيات اسلامي در جامعه خواهد بود و در اين زمينه كلام وحي فرقي ميان زنان و مردان قرار نداده است.

در پايان اين مراسم،  مسئولين و حاضرين در جلسه با افتتاح اين برنامه، رسما اين طرح را براي اولين بار در جنوب استان فارس در مدرسه دخترانه سما دانشگاه آزاد اسلامي لارستان افتتاح كردند.

اوليا و دانش آموزان به صورت زنده از طريق اينستاگرام و شبكه شاد، شاهد برگزاري اين مراسم بودند.

دفتر تقريب مذاهب  دانشگاه آزاد اسلامي لارستان، منشا خدمات ارزشمند و متعالي انقلاب اسلامي در جامعه

جلسه هم انديشي اعضاي شوراي  هماهنگي تبليغات اسلامي با حضور معاون استاندار و فرماندار ويژه لارستان، مسئولين سپاه پاسداران انقلاب اسلامي شهرستان هاي لار و اوز،  تعدادي از معتمدين اهل سنت شهرستان اوز، برخي از روساي ادارت و رئيس دانشكاه آزاد اسلامي لارستان برگزار شد.

در اين جلسه كه در دفتر امام جمعه شهرستان لارستان برگزار شد؛ مهدي زارع ضمن تبريك فرا رسيدن ماه ربيع الاول و همچنين هفته نيروي انتظامي و تربيت بدني، اظهار كرد: دانشگاه آزاد اسلامي لارستان آمادگي آن را دارد كه در روزهاي آتي و در ايام ١٣آبان و همچنين ميلاد پيامبر عظيم الشان اسلام با حضور فعالانه در بستر مجازي با توجه با ابلاغيه هاي ستاد كرونا، فعاليت هاي خود را ساماندهي كند.

وي گفت: دانشگاه آزاد اسلامي، به عنوان قطب علمي آموزشي  و فرهنگي جنوب كشور در روزهاي گذشته با اجراي برنامه هايي همچون شب شعر، برنامه هاي نقد كتاب و برگزاري فعاليت هاي  فرهنگي و ورزشي در زمينه هاي مختلف نقش خود را در عرصه هاي مختلف جامعه ايفا كرده و از اين به بعد نيز اين فعاليت هاي خود را  با قوت بيشتر ادامه خواهد داد.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي لارستان، ضمن تشكر از دغدغه هاي امام جمعه ولايي شهرستان لارستان اظهار كرد: ارتباط نزديك دانشگاه با نهادهاي مختلف شهرستان، باعث شده است، توانمندي ها و ظرفيت هاي  دانشگاه در راستاي فعاليت هاي فرهنگي شهرستان قرار گرفته و تعامل بسيار خوبي در اين راستا ايجاد شود.

وي با بيان اين موضوع كه روز سيزده آبان ماه با ايام مسعود  ميلاد با سعادت پيامبر اسلام(ص) تقارن دارد، بيان كرد: با توجه به اينكه تركيب جمعيتي لارستان بزرگ متشكل از مذاهب و فرق اسلامي است، بهتر است كه برنامه هايي با محوريت وحدت بين برادران اهل سنت و شيعه برگزار شود و بر اساس پروتكل هاي بهداشتي برخي برنامه ها به صورت حضوري به سمت تقريب مذاهب جهت دهي شود.

زارع، با اشاره به وجود دفتر تقريب مذاهب در دانشگاه آزاد اسلامي لارستان ، ابراز كرد: اين دفتر مي تواند منشا بسياري از خدمات فرهنگي و اجتماعي بوده و ارزش هاي متعالي انقلاب اسلامي را در جامعه تقويت كند.

 تقدیر از فعاليت هاي فرهنگي ورزشي دانشگاه آزاد اسلامي لارستان در هفته تربيت بدني

به مناسبت  گراميداشت هفته نيروي انتظامي و همچنين هفته تربيت بدني، مراسمي در مجموعه ورزشي دانشيار لارستان، برگزار شد.

در اين مراسم كه فرماندهان نيروي انتظامي و سپاه پاسداران انقلاب اسلامي شهرستان لارستان ، رئيس اداره ورزش و جوانان و رئيس دانشگاه آزاد اسلامي لارستان و تعدادي از مسئولين،  خيّران، ورزشكاران و ورزشياران منطقه حضور داشتند؛ محمد حسن طيبي رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان طی سخنانی ضمن تشكر از رئيس دانشگاه آزاد اسلامي لارستان و ديگر مسئولين حاضر در اين مراسم گفت: اميدوارم كه با تعامل هرچه بيشتر، بين ادارات و نهادهاي اجرايي و ورزشي شاهد رشد و پويايي در مجموعه ورزشي  شهرستان  هاي جنوبي فارس باشيم.

طيبي، در ادامه خواستار تعامل هرچه بيشتر نهادهاي ورزشي با  نهاد هاي  علمي و آموزشي شده  و خواستار بازي فوتبال دوستانه بين تيم های دانشگاه آزاد اسلامي لارستان با پيشكسوتان شهرستان شد.

در این مراسم که با بازی تیم پيشكسوتان شهرستان با تيم نيروي انتظامي همراه بود،بعد از پايان نيمه نخست بازي،توسط سرهنگ داوود امجدي و محمد طيبي از خدمات موثر رئيس دانشگاه آزاد اسلامي لارستان در ارتقا فرهنگ ورزشی در بين جوانان و ارتباط هدفمند  دانشگاهيان و حوزه تربيت بدني واحد با تشكل هاي  ورزشی و نهادهاي انقلابی شهرستان تقدير به عمل امد.

لازم به ذکر است لوحی نیز از طرف تشکل بزرگان ورزش جنوب و تيم پيشكسوتان فوتبال لارستان و حوزه تربيت بدني واحد  به پاس خدمات ارزنده رئيس دانشگاه آزاد اسلامي لارستان در ارتقا فعالیت های ارزشي و فرهنگی به وي اهدا شد.

 س-۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۹:۳۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین