جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۰ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

ابتکار کرونایی عروس و داماد لارستانی در برگزاری جشن عروسی

ابتکار عمل عروس و داماد لارستانی در نحوه برگزاری جشن عروسی خود، تحسین مسئولین دانشکده را برانگیخت. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و…

ابتکار عمل عروس و داماد لارستانی در نحوه برگزاری جشن عروسی خود، تحسین مسئولین دانشکده را برانگیخت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، چندی پیش در نشست خبری که با اصحاب رسانه برگزار شد دکتر بهزاد رضایی سرپرست دانشکده از لزوم مراقبت های جدی تر و فاصله گذاری های بیشتری در این ایام برای جلوگیری از پیک سوم کرونا خبر داد.

در همین راستا نیز شهروندان فهیم منطقه هر کدام به نوعی و با ابتکار عمل در تلاشند تا این شرایط را برای خود و دیگران حفظ کنند. در این میان نیز اقدام زوج جوان از اهالی بلغان، خود به نوعی جالب توجه و البته آموزنده و قابل تعمیم به سایر نقاط کشور است.

این زوج جوان به جای توزیع کارت عروسی و برگزاری جشن حضوری، اقدام به انتشار عکس نوشته ای نموده و در آن آغاز زندگی مشترک خود را اعلام نمودند.

دکتر بهزاد رضایی ضمن تحسین این اقدام گفت: برخورد مردم منطقه با مسئله کرونا و همکاری اکثر آنها در رعایت پروتکل های بهداشتی به عنوان اساسی ترین انگیزه برای مدافعان سلامت توانسته در شرایط کنونی نفسی تازه برای مجموعه علوم پزشکی لارستان باشد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۷:۱۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین