پنج شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۳ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه حوزه‌های فرهنگ، هنر و رسانه

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: شیوه‌نامه اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه حوزه‌های فرهنگ، هنر و رسانه با کارمزد ۴ درصد و عاملیت صندوق کارآفرینی امید منتشر شد. به گزارش…

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: شیوه‌نامه اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه حوزه‌های فرهنگ، هنر و رسانه با کارمزد ۴ درصد و عاملیت صندوق کارآفرینی امید منتشر شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، صابر سهرابی با اشاره به اینکه اعطای تسیلات حمایتی برای حفظ و تثبیت فرصت‌های شغلی با کارمزد ۴ درصد و عاملیت صندوق کارآفرینی امید آغاز شد، گفت: میزان کل تسهیلات ویژه بحران کرونا ۲۲۴ میلیارد تومان است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد فارس افزود: فراخوان‌های حمایتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با عنوان‌های فراخوان اعطای تسهیلات حمایتی بخش فرهنگ، هنر و رسانه در حوزه‌های فعالان امور هنری، فعالان فرهنگی، فعالان فضای مجازی و مدیران کسب و کار‌های دیجیتال و فعالان موسسات فرهنگی قرآن و عترت در سراسر کشور اعلام شده و ثبت نام اعطای تسهیلات حمایتی به فعالان حوزه‌های فرهنگ، هنر و رسانه از ۲۳ مهر آغاز شده است.

سهرابی ادامه داد: متقاضیان می‌توانند برای نام نویسی و کسب اطلاعات بیشتر به سامانه tohfeh.farhang.gov.ir مراجعه کنند و فراخوان‌های عنوان شده از لینک‌های مربوطه بارگزاری شده قابل دسترسی است و این شیوه‌نامه در راستای اعطای تسهیلات با کارمزد ۴ درصد با عاملیت صندوق کارآفرینی امید به منظور ایجاد انگیزه برای کارآفرینان و با هدف تثبیت فرصت‌های شغلی و حمایت از فعالان هنری تنظیم شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد فارس بیان داشت: متقاضیان مشمول این شیوه‌نامه شامل تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی بخش‌های خصوصی و تعاونی در حوزه فعالیت‌های اقتصاد هنر دارای مجوز رسمی یا فعالیت شاخص و مورد تائید حوزه‌های تخصصی ادارات‌ کل این معاونت شامل «نمایش»، «آموزش»، «موسیقی»، «تجسمی» و «مد و لباس» است.

سهرابی تاکید کرد: سامانه الکترونیکی برخط مستقر در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به آدرس www.tohfeh.farhang.gov.ir برای اجرا و نظارت بر حسن اجرای برنامه‌های موضوع این تفاهم‌نامه مورد استفاده قرار خواهد گرفت و در آن، تمام اطلاعات مربوط به مراحل پذیرش، بررسی و پرداخت تسهیلات به طرح‌های موضوع این شیوه‌نامه ثبت شده است و تسهیلات حمایتی به کسب کار‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای طبق برش استانی اختصاص داده شده است.

او گفت: همچنین چگونگی این تخصیص در شیوه‌نامه‌ها و کاربرگ‌های معاونت‌ها، سازمان سینمایی و مرکز رسانه‌های دیجیتال آمده و بر روی سامانه تحفه بارگذاری شده است و جذب بهنگام این تسهیلات امکان تجدید دریافت تسهیلاتی دیگر را فراهم می‌کند و رعایت مفاد شیوه‌نامه ابلاغی صندوق کارآفرینی امید که در پی ارسال می‌شود، ضروری است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲:۲۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین