جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۷ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی فارس افتتاح شد

با حضور استاندار فارس مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری استان فارس در شیراز افتتاح شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایرنا، رحیمی استاندار…

با حضور استاندار فارس مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری استان فارس در شیراز افتتاح شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایرنا، رحیمی استاندار فارس در آیین افتتاح مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری استان فارس  تامین منابع مالی، رفع مشکلات مالیاتی و مباحث بیمه‎ای را از مهمترین نیازهای واحدهای تولیدی استان برشمرد و گفت: در شرایط کنونی که جامعه درگیر بیماری کرونا است، بنگاه های اقتصادی نیز دچار معضلات مختلفی شده‌اند که ما در زمینه بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر راه‌اندازی مرکز فوریت‌های واحدهای تولیدی، نسبت به راه‌اندازی این مرکز در استان اقدام کردیم.

وی  افزود: پاسخگویی به مشکلات، کاهش تورم و افزایش اشتغال واحدهای تولیدی فارس از جمله اهداف مدنظر در راه‌اندازی این مرکز به شمار می‌رود و ضرورت دارد که در جهت تسهیل جذب سرمایه‌گذاری خارجی اقدامات مناسبی انجام شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس هم گفت: نمایندگان تمام دستگاه‌های مرتبط با بخش تولید و طرح‌های سرمایه‌گذاری از جمله معاونت‌های مختلف سازمان صنعت، معدن و تجارت، سازمان جهاد کشاورزی، بانک‌های عامل، اداره کل امور مالیاتی، اداره کل تامین اجتماعی و شرکت‌های خدمات‌رسان در حوزه‌های زیربنایی و زیرساختی با هدف حل مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری با اختیارات تام در این مرکز حضور دارند.

حمید رضا ایزدی افزود: صاحبان صنایع، تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران نیز می‌توانند مشکلات خود را برای پیگیری از سوی دستگاه‌های اجرایی در اختیار این مرکز قرار دهند.
وی  گفت: بر این اساس، نمایندگان دستگاه‌های عضو کارگروه این استان، از ساعت هشت صبح تا ۲۰ و شیفت ویژه نیز از ساعت ۲۰ تا هشت صبح در محل این مرکز به آدرس شیراز خیابان ۲۰ متری هفتم تیر ( ۲۰ متری سینما سعدی)، تقاطع اردیبهشت، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس پاسخگوی مراجعان خواهند بود.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین