جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۸ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 7
مسئول بسیج دانش آموزی لارستان خبر داد:

بازدید 800 دانش آموز لارستانی از مناطق جنگی جنوب کشور

میلاد لارستان: مسئول بسیج دانش آموزی لارستان از اعزام ۸۰۰ دانش آموز لارستانی به مناطق جنگی جنوب کشور خبر داد.

میلاد لارستان: مسئول بسیج دانش آموزی لارستان از اعزام ۸۰۰ دانش آموز لارستانی به مناطق جنگی جنوب کشور خبر داد.

محمدجعفرمهربانی لاری در گفت و گو با میلاد لارستان؛ با بیان اینکه راه اندازی کاروان های راهیان نور برای جوانان و نوجوانان از اهمیت خاصی برخوردار است، اظهار کرد: آنچه باعث عزم یک جامعه در حفظ دستاوردهایش می شود، اطلاع داشتن از تاریخ، هویت و تلاش هایست که برای بدست آوردن آن کرده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی به آسانی بدست نیامده و برای آن خون های بسیاری ریخته شده و پاک ترین انسان های نسل بشری برای اثبات آن فدا شده اند و به همین دلیل باید قدر آن را دانست و به اصول انقلاب اسلامی پایبند بود.

مسئول بسیج دانش آموزی لارستان یکی از راه های استحکام نظام جمهوری اسلامی ایران را آشنا کردن جوانان و نوجوانان با ایثارگری ها، جانفشانی ها و دلاورمردی های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس برشمرد و تصریح کرد: در همین راستا، هر ساله جمع زیادی از دانش آموزان برای بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام می شوند.

مهربانی لاری با بیان اینکه از ابتدای سال تحصیلی جاری تعداد ۸۰۰ دانش آموز لارستانی با ۲۰ دستگاه اتوبوس و در قالب ۳ کاروان به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام شده اند، خاطر نشان کرد: در این طرح، دانش آموزان دختر و پسر مقطع متوسطه دوم از مهرماه تا اردیبهشت ماه هر سال به این مناطق اعزام می شوند.

این مسئول گفت: در هر دوره از این اردوها دانش آموزان با بازدید از مناطق هویزه، علقمه، شلمچه، معراج شهدای اهواز، فکه، اروند و غیره از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس، با رشادت ها و دلاورمردی های رزمندگان اسلام آشنا می شوند.

وی افزود: در این اردوهای فرهنگی، دانش آموزان علاوه بر بازدید از مناطق عملیاتی در برنامه های مختلف روایت گری، سخنرانی، مسابقات متناسب با دفاع مقدس، رزمایش و غیره شرکت می کنند.

مسئول بسیج دانش آموزی لارستان اضافه کرد: شهرستان لارستان در دوران هشت سال دفاع مقدس، ۴۸ دانش آموز را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین