پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۵ق.ظ
::آخرین مطلب 23 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

برگزاری نمایشگاه گروهی طراحی در لار/تصاویر

نمایشگاه گروهی طراحی،  به همت هنرسرای شهروند وابسته به حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری لار با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان برگزار شد. به گزارش میلادلارستان به نقل…

نمایشگاه گروهی طراحی،  به همت هنرسرای شهروند وابسته به حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری لار با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان برگزار شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار، آئین افتتاحیه این نمایشگاه با حضور مسئولین، هنرمندان رشته های مختلف هنری و عموم مردم اجرا گردید.

در این مراسم، محمدرضا قنبرنژاد شهردار لار ، احسان طاهری و احمد دلاور معاونین توسعه و برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان، سید عبدالمهدی میرپور رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر لار، محمد حسن طیبی رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان، هنرمندان رشته های تجسمی نظیر سید علی مومن، علی فولادی، جعفر عباس زاده، حمید پور علی و مجید حجتی سرپرست سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان و همچنین تنی چند از معتمدین شهرستان حضور داشتند.

در آغاز آئین افتتاحیه این نمایشگاه، محسن زارع معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری لار، گفت: حوزه فرهنگی و اجتماعی این شهرداری با وجود ماموریت سازمانی خود که حول محور فرهنگ شهروندی است؛ در کلیه حوزه های هنری نظیر هنرهای تجسمی، نمایش، سینما، موسیقی، ادبی و… برنامه دارد.

وی افزود: متاسفانه با از دست رفتن فرصت حضور سرپرست بومی توانمند اداره فرهنگ و ارشاد که توانسته بود در مدت کوتاه مدیریتش، اعتماد هنرمندان را جلب کند، بسیاری از برنامه های از پیش طراحی شده دچار مشکل شد که امید است به زودی تمهیدی برای حل مشکل تاریخی این اداره که مبحث سخت افزار و نیروی انسانی است، اندیشیده شود.

زارع، در ادامه خاطر نشان کرد: برنامه های هنری حوزه هنرهای تجسمی مجموعه فرهنگی  شهرداری خصوصا نمایشگاه ها به گونه ای نیست که مانند بسیاری از گالری های کوچک و بزرگ، صرفا، نمایشگاه را در اختیار هنرمند قرار دهند، مبلغی دریافت کرده و هنرمند را تنها بگذارند.

این مدیر باسابقه فرهنگی شهرستان، اذعان داشت: روند برگزاری نمایشگاه ها به شکلی است، که هنرمندان( چه اساتید و چه هنرجویان ) را از ابتدای راه شکل گیری اثر تا مرحله نمایش اثار همراهی نموده ایم.

زارع، با تشریح ساز و کار خاص برگزاری نمایشگاه ها ادامه داد: تمام مراحل برگزاری از انتخاب آثار، قاب گیری، طراحی و اجرای تبلیغات، تدارکات، طراحی و اجرای مراسم افتتاحیه، خبر و روابط عمومی؛ همه و همه زیر نظر مجموعه  و با همراهی کامل این حوزه بوده است.

مدیر فرهنگسرای مرتضوی، گفت: برنامه های آتی ما در حوزه نمایشگاهی شامل برگزاری چند نمایشگاه هنرجویی است که با لحاظ نمودن دستورات ستاد کرونا پیش خواهیم رفت.

گفتنی است آثار این نمایشگاه توسط مژگان و مهسا طالبان و فرشته علیشیر خلق شده که از ابتدای ابان تا دهم این ماه پذیرای بازدید عموم شهروندان بوده است.

 س-۲۱۰

در ادامه تصويرهايي از اين نمايشگاه را مي‌بينيم:

      

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین