پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۳ب.ظ
::آخرین مطلب 14 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

برگزاری نمایشگاه آناتومی در دانشگاه آزاد اسلامی لارستان

نمايشگاه آناتومي، به همت دانشكده سما دانشگاه آزاد اسلامي لارستان در محل این آموزشكده برگزار شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از خبرنگار خبرگزاري آنا، اين نمايشگاه به صورت برگزاري…

نمايشگاه آناتومي، به همت دانشكده سما دانشگاه آزاد اسلامي لارستان در محل این آموزشكده برگزار شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از خبرنگار خبرگزاري آنا، اين نمايشگاه به صورت برگزاري كلاس و برپايي غرفه هاي تخصصي آناتومي برنامه ريزي شد. زارع، رییس دانشگاه، ضمن بازديد از نمايشگاه اظهار كرد: بسيار خوشحالم در ايامي كه به نام بامسمای دانشجو مزين شده است؛ تعدادي از دانشجويان سما اين واحد دانشگاهي به صورت خودجوش در كنار استادان مبرز خود، اقدام به برپايي چنين برنامه علمي و فرهنگي خوبي كرده اند.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي لارستان، ضمن بااهميت دانستن علم آناتومي و شناخت اجزاي بدن گفت: در حديث شريف نبوي، علم به دو دسته ابدان و اديان تقسيم شده است كه نشان دهنده اهميت ساختار فيزيولوژي بدن در عرصه پژوهشگری دینی و تاكيد بر این موضوع از ديدگاه معرفتی و ديني است.

زارع، حضور دانشمندان بزرگ كشورمان در اين رشته و تحقيقات بسياري كه توسط پژوهشگران در اين علم حاصل شده است را مهم دانست و افزود: با اتكا به جوانان ايران زمين و پرورش استعدادهاي سرشاري كه در اين كشور وجود دارد؛ مي توان بسياري از مشكلات را رفع كرد و اگر بر روی شناسایی استعدادهای دانشجويان و پژوهشگران برنامه ريزي بهينه اي انجام شود، اين امر مهم قطعا تحقق خواهد يافت.

رئيس واحد لارستان، خاطرنشان كرد: دانشجويان با خلق ايده هاي نوين، پرچمدار توسعه و پيشرفت در كشور بوده كه توجه و تمرکز بر آن مي تواند ايران اسلامي را از خطرات بزرگ مصون كند.

در اين نمايشگاه، سكينه طاهري مدرس فيزيولوژي و آناتومي دانشگاه آزاد اسلامي لارستان ضمن تشريح بخش هاي مختلفي از بدن، دانشجويان را با بيماري هاي اجتناب ناپذير ناشي از سبك غلط زندگي آشنا كرده و راهکارهاي مناسب را در اين خصوص ارائه داد.

س-۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۸:۴۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین