چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 46 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 23

بهره برداری از تجهیزات تثبیت ولتاژ برق در لارستان

سه دستگاه تجهیزات تثبیت و تقویت ولتاژ برق در بخش های مرکزی، اوز و جویم  لارستان به بهره برداری رسید. مدیر برق لارستان در این زمینه گفت : سه دستگاه…

سه دستگاه تجهیزات تثبیت و تقویت ولتاژ برق در بخش های مرکزی، اوز و جویم  لارستان به بهره برداری رسید. مدیر برق لارستان در این زمینه گفت : سه دستگاه ریگولاتور ولتاژ با اعتباری معادل دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید. مهندس امین دامن کشان مدیربرق  لارستان گفت: با توجه به اینکه با افزایش تعداد مشترکین و بالا رفتن میزان سرانه مصرف در فصول گرم، روستاهایی که در فواصل بیشتری از پست های فوق توزیع واقع شده باشند، با

مشکل افت ولتاژ و نوسان مواجه می گردند مدیریت برق شهرستان لار با بهره برداری از سه دستگاه ریگولاتور ولتاژ در بخش های مرکزی، اوز و جویم این شهرستان سعی نموده است این مساله را مرتفع نماید.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از ایرنا؛ دامن کشان درخصوص کارکرد دستگاه ریگولاتور ولتاژ یا اتوبوستر نیز گفت: این دستگاه سیستم تقویت و تثبیت کننده ولتاژ می باشد و جهت تنظیم ولتاژ وارد شده به شبکه بر سر راه آن نصب میگردد. مدیر برق شهرستان لار با اشاره به محل اعتبارات این سه دستگاه ادامه داد: بهره برداری از سه دستگاه ریگولاتور ولتاژ در این شهرستان از محل اعتبارات استانی صورت گرفته و هزینه تمام شده برای هر دستگاه معادل ۹۰۰ میلیون ریال می باشد.

دامن کشان همچنین با بیان این مطلب که مدیریت برق لار توانسته از محل اخذ عوارض ۳۰ ریالی از مشترکین، مبلغ سه میلیارد ریال اعتبار جذب نماید اضافه کرد: از این محل پایه های مورد نیاز ۳۳ پروژه های رفع افت ولتاژ در سطح روستاهای شهرستان لار درحال نصب می باشد و این مدیریت برآن است تا با جذب مرحله دوم اعتبارات، ۳۳ دستگاه ترانس هوایی نیز در مناطق روستایی نصب و راه اندازی نماید.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۳:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین