چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۱ب.ظ
::آخرین مطلب 35 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 17

قابل توجه… (بخش نهم)

  خیابان های لار را به نام بخش ها وخیرین بزرگ نام گذاری کنید * به خیابان لارستان در تهران رفته اید یا نام آن را شنیده اید؟ فلسفه این…

 

خیابان های لار را به نام بخش ها وخیرین بزرگ نام گذاری کنید

* به خیابان لارستان در تهران رفته اید یا نام آن را شنیده اید؟ فلسفه این نامگذاری هر چه باشد حس خرسندی و  دوستی و ارتباط با پایتخت برای ما لارستانی ها به همراه دارد. 
* به شورای ترافیک و مسئولین لارستان پیشنهاد می شود برای ارتباط بیشتر و دوستی بین بخش های تابع لارستان و نیز به منظور قدردانی از خدمات بزرگ خیرین ونیک اندیشان لارستانی خیابان ها یی از لار که با نام های نا مناسب   مثل ۴۰ متری اول ،دوم و سوم،  و… است به نام بیرم، اوز، بنارویه، جویم، صحرای باغ و خیرین وبزرگ اندیشان لارستانی تغییر نام دهند.

صمد کامجو

**

شهرداري پاسخ دهد

در گوشه و كنار شهر جلو مغازه‌ها و منازل، جاي قطع درختان مشاهده مي‌شود كه تعداد آنها زياد است يكي از دلايل اصلي  آن رشد نامتوازن درخت‌ها و آسيب به موزائيك فرش جلو منازل و مغازه‌هاست كه شهروندان وقتي به  شهرداري مراجعه مي‌كنند  و تقاضاي قطع درخت  و جايگزيني  يك درخت  مناسب و سازگار با محيط  آب و هواي لار دارند با مقاومت و پاسخ منفي شهرداري   مواجه مي‌شوند و برخي از همشهريان در روز تعطيل و دور از چشم مأموران  درخت را قطع مي‌كنند و چهره شهر را نازيبا  جلوه مي‌دهند.
آيا راه بهتري نمي‌توان پيدا كرد كه اين مشكل حل شود؟
پيشنهاد‌هاي زير را ارائه مي‌دهم و از شهرداري و شوراي شهر تقاضا دارم پاسخ داده و راهكار مناسب به شهروندان توصيه نمايد.
۱-شركت متولي فضاي سبز گونه‌هاي سازگار با آب و هواي لار را  پرورش  و به شهروندان واگذار نمايد .
۲-در صورتي كه شهروندان تقاضاي قطع درخت دارند آن را مشروط به جايگزيني  درخت و يا درختان جديد نمايد مثلاً  به ازاي قطع هر درخت ۲ نهال جايگزين شود.
۳-فرصت دوباره‌اي به شهروندان داده شود تا به جاي درختان قطع شده گونه مناسبي را جايگزين نمايند.
شهروند دلسوز

**

قابل توجه شهرداری
شهرداري با كمبود بودجه مواجه است،  آسفالت خيابان‌ها هم هر روز خراب‌تر مي‌شود، با يك بارندگي، آسفالت  آسيب جدي مي‌بيند و چاله ايجاد مي‌شود وهزينه‌هاي شهروندان كه با موتورسيكلت و ماشين روزانه از اين مسيرها استفاده مي‌كنند زياد مي‌شود تحريم‌هاي ايجاد شده قطعات خودرو را گران نموده است.
از شهرداري تقاضا داريم به صورت مرتب خيابان‌هاي اصلي وفرعي  و حتي كوچه‌هاي پرتردد (شهرقديم) را زير نظر گرفته تا هم رضايت شهروندان تأمين شود و هم هزينه‌ها ناخواسته بر مردم تحميل نشود . باز هم از زحمات پرسنل شهرداري سپاسگزاري مي‌نماييم.
جمعي از شهروندان

 

 

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۷:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین