پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۰ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

تحصیل رایگان و مجازی نوآموزان پیش دبستانی در فارس و لارستان

معاون آموزش ابتدايي آموزش و پرورش استان فارس با اشاره به ابلاغ بخشنامه آموزش مجازي رايگان پيش دبستاني، از والدين نوآموزان در فارس خواست كه تا ۳۰ آبان با مراجعه…

معاون آموزش ابتدايي آموزش و پرورش استان فارس با اشاره به ابلاغ بخشنامه آموزش مجازي رايگان پيش دبستاني، از والدين نوآموزان در فارس خواست كه تا ۳۰ آبان با مراجعه به پايگاه هاي اينترنتي اعلام شده، فرزندان خود را ثبت نام كنند.

به گزارش میلاد لارستان، محمد فياض پور گفت: براساس دستورالعمل ابلاغي وزارت آموزش وپرورش، والدين نوآموزان پيش دبستاني مي توانند براي بهره مندي فرزندانشان از فرصت تحصيل رايگان اين دوره تحصيلي، به ۲ روش عمل كرده و كار ثبت نام را انجام دهند.

در روش اول والدين نوآموزان با مراجعه به نشاني اينترنتي https://eform.farsedu.ir/collect/form/login/3457، فرآيند ثبت نام را انجام مي دهند و در روش دوم هم امكان ثبت نام حضوري براي آنان فراهم شده است.

در روش حضوري، والدين در كُل ايام هفته و تا روز ۳۰ آبان فرصت دارند كه از ۸ صبح تا ۱۲ ظهر ضمن رعايت كامل شيوه نامه هاي بهداشتي، به پايگاه هاي تعيين شده از سوي اداره ها و مناطق آموزش و پرورش سراسر استان فارس مراجعه كنند.

همراه داشتن اصل و تصوير شناسنامه نوآموز و پدر و مادر هنگام مراجعه حضوري الزامي است اما حضور نوآموز ضرورتي ندارد، آموزش پيش دبستاني ها امسال به صورت غيرحضوري و اختياري است.

دوره پيش دبستاني مختص گروه هدف يعني كودكان ۵ سال تمام است،فعاليت هاي آموزشي و يادگيري پيش دبستاني در سراسر كشور به صورت مجازي و از طريق شبكه آموزش، صداوسيما و شبكه شاد انجام مي شود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۹:۲۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین