شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۵ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

معاون استاندارفارس:همچنان آموزش مجازی در مدارس و دانشگاه‌ها مبناست

معاون استاندار فارس عنوان کرد:بر پایه دستور استاندار، اختیار بازگشایی مدارس به شورای مدرسه واگذار شده و هم‌اکنون نیز تاکید برآموزش مجازی در مراکز آموزشی از جمله دانشگاه‌هاست. به گزارش…

معاون استاندار فارس عنوان کرد:بر پایه دستور استاندار، اختیار بازگشایی مدارس به شورای مدرسه واگذار شده و هم‌اکنون نیز تاکید برآموزش مجازی در مراکز آموزشی از جمله دانشگاه‌هاست.

به گزارش میلاد لارستان، عبدالرضا قاسم‌پور به ایرنا گفت: براین اساس، دانش‌آموزان با نظر شورای مدرسه و دانشجویان فقط برای رفع اشکال می‌توانند به‌صورت حضوری در محل تحصیل حاضر شوند.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۲۸ شهرستان فارس ازجمله کلانشهر شیراز در وضعیت آبی یا کم‌خطر و هشت شهرستان دیگر شامل جهرم، خفر، لارستان، گراش، ممسنی، کازرون، خرمبید و پاسارگاد نیز در وضعیت زرد قرار دارند؛ بنابراین همه کسب‌وکارهای در این شهر می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند؛ اما چنانچه تدابیر بهداشتی رعایت نشود، برابر ضوابط و مقررات با متخلفان برخورد خواهد شد.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مقابله با کرونا بهبود وضعیت استان را نتیجه همکاری مردم به‌ویژه اصناف و کسبه دانست؛ اما بر این نکته نیز تاکید کرد که به نظر می‌رسد آمار آرام‌آرام رو به افزایش است؛ بنابراین انتظار می‌رود مردم همچنان شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند و در مراسم و مناسبت‌های پیش رو به‌صورت مجازی شرکت جویند.

ممنوعیت شبانه رفع نشده است

وی ادامه داد: ممنوعیت رفت‌وآمد شبانه خودروهای پلاک شخصی همچنان از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح ادامه دارد و عبور و مرور در این ساعات با جریمه ۲۰۰هزار تومانی همراه خواهد بود.

قاسم‌پور با بیان اینکه از ابتدای آذرماه تاکنون ۱۶۲هزار و ۵۴۴ دستگاه خودرو متخلف جریمه شده‌اند، عنوان کرد: این جریمه‌ها هم در زمینه ممنوعیت شبانه و روزانه و هم به‌دلیل ورود به شهرهای قرمز و نارنجی اعمال شده است.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مقابله با کرونا همکاری اصناف را در مدت شیوع ویروس کرونا ستود و ابراز کرد: از ابتدای آذرماه تاکنون ۷۰۶ واحد صنفی دچار تخلف شده‌اند که این تعداد از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا امروز ۷هزار و ۹۴۵ مورد بوده است که تعطیلی یا پلمب واحد صنفی متخلف را در پی داشته است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲:۴۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین