جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۰ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

محدودیت اعتبارات، مانع توسعه شبکه‌های تلویزیونی در لارستان

فرماندار لارستان گفت:بر اساس بودجه جاری، طبق اولویت‌ها، شبکه‌های سیما در نقاط مختلف شهرستان تا سطح سوم نیز در حال تأمین شدن است. به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

فرماندار لارستان گفت:بر اساس بودجه جاری، طبق اولویت‌ها، شبکه‌های سیما در نقاط مختلف شهرستان تا سطح سوم نیز در حال تأمین شدن است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس، «عدم دریافت شبکه‌های سیما در لارستان» یکی دیگر از سوژه‌های به ثبت رسیده در سامانه فارس من بوده که در بخش توضیحات آن آمده است: «چرا در شهرستان لارستان با این‌همه گستردگی و پراکندگی جمعیتی، شبکه‌های امید، تماشا، شما و ایران کالا قابل دریافت نیست؟!انتظار می‌رود مسئولان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و استان فارس پیگیر این موضوع مهم باشند؛ چرا که شبکه‌های ذکر شده در اغلب شهرهای کشور قابل دسترسی است.»

به همین منظور جهت پیگیری مطالبات یاد شده خبرنگار فارس به سراغ معاون فنی صدا سیمای مرکز فارس رفت و به گفت‌وگو با او پرداخت.

فرزاد فیروزی اظهار داشت: در سامانه تلویزیونی دیجیتال تقریباً هر ده کانال یک بسته محسوب می‌شود که هر بسته نیازمند فرستنده مجزا است.

معاون فنی صداوسیمای مرکزی فارس عنوان کرد: به علت نبود اعتبارات، فعلاً نمی‌توانیم به مردم قول کوتاه‌مدت بدهیم؛ زیرا ما این بسته را حتی در مراکز ۳۶ شهرستان استان نیز نتوانستیم کامل کنیم.

فیروزی بابیان اینکه شهر لار، مرکز لارستان نیز همچنان بسته سوم را ندارد، اظهار کرد: اعتبارات توسعه زیرساخت‌های صداوسیما دست کمیته برنامه‌ریزی هر شهرستان است.

وی افزود: در صورت رسیدن اعتبار، بسته سوم نیز راه‌اندازی می‌شود، اما اولویت را می‌توان به نقاط دیگر شهرستان که دارای دو بسته اول هم نیستند، اختصاص داد.

در ادامه، فرماندار شهرستان لارستان هم به خبرنگار فارس گفت: با توجه به گستردگی و پراکندگی شهرستان، بودجه قرارگرفته در اختیار ما جوابگو نیست.

جلیل حسنی با اشاره به اینکه با محدودیت اعتباری که طی یک یا دو سال اخیر داشتیم، دستمان بسته‌تر از قبل شده است، اظهار کرد: مشکلات ریشه‌ای و کشوری است و مربوط به سطح شهرستان نیست.

فرماندار لارستان عنوان کرد: اگر روند طی چند سال اخیر طوری بود که به محدودیت‌های مالی دچار نمی‌شدیم تاکنون این مشکلات مرتفع شده بود.

وی در ادامه افزود: اصل نیز همان بسته اول و دوم است که شبکه‌های ضروری‌تری را دارد، چه‌بسا که برخی از روستاهای ما از داشتن بسته اول یا دوم نیز محروم مانده‌اند.

حسنی در آخر اضافه کرد: بر اساس بودجه جاری، طبق اولویت‌ها شبکه‌های سیما در نقاط مختلف لارستان تا سطح سوم نیز در حال تأمین شدن است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین