پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 27 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

اخطاریه؛ مشخصات انبارها در سامانه جامع انبارها ثبت شود

اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان لارستان با صدور اخطاریه‌ای از متصدیان اماکن ذخیره سازی و انبارها خواست مشخصات انبارهای خود را در سامانه جامع انبارها ثبت کنند. به گزارش…

اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان لارستان با صدور اخطاریه‌ای از متصدیان اماکن ذخیره سازی و انبارها خواست مشخصات انبارهای خود را در سامانه جامع انبارها ثبت کنند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان لارستان، پیرو اطلاع رسانی های قبل در خصوص الزام واحدهای صنفی، صنعتی، خدماتی و واحدهای خدماتی یا تولیدی کشاورزی به ثبت و اعلام مشخصات انبارهای ذخیره سازی خود در سامانه جامع انبارها، چنانچه تاکنون نسبت به موضوع فوق اقدامی انجام نداده اید، مقتضی است با مراجعه به سایت www.nwms.ir نسبت به ثبت نام اقدام و جهت تایید با در دست داشتن مدارک مربوطه(پروانه کسب یا بهره برداری، اجاره نامه یا سند مالکیت انبار ) به اداره صمت لارستان مراجعه کنند.

با توجه به انجام مانور نظارتی انبارها و اماکن ذخیره سازی، واحدهای صنفی، صنعتی، خدماتی و کشاورزی نسبت به ثبت اطلاعات ورود و خروج کالاها اقدام نموده، در غیر اینصورت، به منزله کالای قاچاق و یا احتکار شده محسوب می شود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین